פעילות גופנית להרזיה

פעילות גופנית

אכילה נכונה היא מרכיב חשוב בתהליך הדיאטה וההרזיה.
הרבה אנשים שרוצים לרזות מחפשים את הדרך הקלה, רוצים הרזיה מהירה ומחפשים  דרכים לזרז את תהליך ההרזיה אם בעזרת תוכניות דיאטה מהירה, דיאטת כסאח, כדורי הרזיה, תוספי דיאטה מסוגים שונים ועוד כהנה וכהנה קיצורי דרך להרזיה.

אכן, ניתן למצוא בשוק כדורי הרזיה רפואיים וטבעיים שעשויים לעזור בתהליך הדיאטה וההרזיה המהירה.
האתר שלנו מסקר בהרחבה את סוגי הדיאטות השונות, כדורי ההרזיה והתוספים השונים הנמצאים בשוק בארץ ובעולם.
אחד התוספים שסיקרנו לאחרונה היא דיאטת קיטון הפטל שעל פי המחקרים והעדויות אכן עוזרת להאיץ את תהליך ההרזיה. לפי אותן עדויות הירידה במשקל בעזרת דיאטת הפטל היא כל כך מהירה שאנשים רבים קוראים לה "כדור הפלא", "שאיבת שומן בבקבוק" ועוד.
אנו כאן באתר, דואגים לאתר את מה ש"חם בשוק", לסקר את מה שאנו מוצאים ואם זה נראה מספיק רציני, לאתר את היצרן המקורי בלבד! ראה כאן לדוגמאדיאטת קיטון הפטל.

יחד אם זאת, חשוב לנו מאוד להדגיש את חשיבות השמירה על אורח חיים בריא, גם כשעושים דיאטה מהירה או דיאטת כסאח להרזיה
אנו מדברים פה הרבה על חשיבותה של תזונה נכונה ומאוזנת, פעילות גופנית והתייעצות בגורמים מקצועיים, בעת הצורך.

פעילות גופנית להרזיהפעילות גופנית להרזיה

הפעם אנחנו רוצים להזכיר ולהדגיש את החשיבות של פעילות גופנית להרזיה (אפילו מתונה) כחלק משיגרת תהליך הדיאטה והחיים בכלל.
מעבר לכל היתרונות של פעילות גופנית בשמירה על בריאות מערכות הגוף השונות, הגברת מחזור הדם ועוד סיבות רבות, כשמדובר בדיאטה להרזיה, פעילות גופנית אחראית גם על חיטוב הגוף, ויותר מכך, על שריפת קלוריות והאצת תהליך ההרזיה.

אנו הרי יודעים שתהליך ההרזיה הוא תוצאה של כמות האוכל אותה אנו אוכלים לעומת כמות הקלוריות אותן אנו שורפים.
אם אנחנו עושים דיאטה, מפחיתים בכמות האוכל אותה אנו צורכים ובמקביל עוסקים בפעילות גופנית, הרי שתהליך ההרזיה מואץ.

למרות שכולנו יודעים כי פעילות גופנית מאיצה את קצב שריפת הקלוריות בגוף ועוזרת ליצור מאזן שלילי של הקלוריות בגוף, ומכאן – הרזיה, לא תמיד ברור לנו כמה קלוריות אנחנו שורפים בעזרת הפעילות הגופנית.

חלקנו גם לא ממש אוהב לעסוק בספורט, ומחפש סוגים אחרים של פעילות גופנית שיהיו נעימים יותר.
יחד עם זאת, אחרי הכל, כולנו עוסקים בפעילויות גופניות שונות בחיי היומיום, פשוט כי אין ברירה אחרת. צריך לעלות במדרגות, צריך לנקות את הבית, צריך להגיע מהחניה אל המקום אליו אנחנו מתכוונים להגיע…
כל אחת מהפעילויות האלה שורפות קלוריות ובעזרת מעט מודעות ניתן לכוון את עצמנו לשרוף אפילו יותר קלוריות.

למשל, לחנות קצת יותר רחוק מהמקום אליו אנחנו צריכים להגיע, לעלות במדרגות במקום במעלית, לעשות קצת מתיחות כשאנו עומדים במטבח ומבשלים וכד'.

אם אנחנו מעוניינים בהרזיה מהירה, אם בעזרת דיאטה כסאח, כדורי הרזיה או תוספי הרזיה, פעילות גופנית רק תגביר ותזרז את התהליך.
צרפנו כאן טבלה המציגה בפנינו את סוגי הפעילויות השונות ואת כמות הקלוריות אותם אנו שורפים במהלך שעה של פעילות.

שריפת קלוריות לשעה 

על פי משקל גוף

[table id=2 /]

תודה ל
2-diet.co.il

מקור: המחלקה לבריאות הציבור, האגף לבריאות ולשירותי המשפחה, מדינת ויסקונסין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שינוי גודל גופנים