לכו לישון שעה מוקדם יותר ותחסכו עד 500 קלוריות ביום

1932022

מחקר שפורסם ב Jama Internal Medicine על ידי חוקרים מאוניברסיטת שיקגו הוכיח כי הוספה של שעת שינה אחת ללילה יכולה לעזור להפחית את צריכת קלוריות היומית בעד 500 קלוריות.

המחקר בוצע על 80 מבוגרים בגילאי 21-40 בעלי משקל עודף שישנים דרך כלל פחות מ- 7 שעות בלילה.
התוצאות היו ברורות.
הוספה של שעת שינה בלילה חסכה לכולם בממוצע 270 קלוריות בצריכת הקלוריות היומית.
רק שעת השינה היחידה הזו, ללא שינוי בתזונה, ללא הוספת פעילות גופנית, היתה אחראית לחיסכון קלורי ברמה של ארוחה קלה אחת ליום.

החוקרים הוסיפו והעניקו למשתתפים במחקר ייעוץ לשיפור איכות השינה שלהם.
דברים כמו הגבלת השימוש במסכים לפני השינה הוגדרו כיכולים לשפר את איכות השינה ולשפר את הבריאות מעבר לחיסכון הקלורי היומי.

מעניין לציין כי חלק מהמשתתפים המחקר חסכו גם 500 קלוריות ביום על ידי הוספה של שעת שינה אחת.
הממוצע היה 270 קלוריות, אך ביניהם נצפו כאלה שהגיעו עד 500 קלוריות וכך למעשה יכולים לרדת עד 11 קג' במהלך 3 שנים, רק על ידי השינוי הקטן והקל הזה באורח החיים.

הנה לכם – שינוי קטן עם תוצאות גדולות.

לכו לישון שעה מוקדם יותר ותחסכו עד 500 קלוריות ביום

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב pinterest
דיאטה להרזיה
ריטה

איך להוריד את המשקל שהעליתם בחג

האוכל הטעים והמיוחד של החגים, הארוחות המשפחתיות, הנסיעות והטיולים, המסעדות שעל הדרך, האווירה המיוחדת יוצרת תחושה שאפשר 'לשחרר' ולאכול בלתי יותר מדי חשבון. התוצאה הבלתי

קרא עוד »

הכיני גופך לקיץ!

מוצרי ההרזיה המובילים בארה"ב
שינוי גודל גופנים