מים משקה הפלא לדיאטה מהירה

מים

במהלך השנים חזרתי ואמרתי אינספור פעמים: "שתו מים".

הפעולה הקטנה היומיומית והפשוטה הזו יכולה לא רק להרוות אלא בהחלט לעזור לרזות.

מים משקה הפלא לדיאטה מהירה

קבלו כמה איזכורים שהועלו לדף הפייסבוק שלנו בנושא שתיית מים.
שתיה של 10-12 כוסות מים ליום, היא המומלצת ובנוסף, שתיה של משקאות אחרים, כמו מרק, תה וקפה.

באתר של "מי עדן" כותבת הדיאטנית קרן צינמון:

כדי שהגוף ישרוף שומן, הוא חייב להיות רווי נוזלים, אחרת כל תהליך שריפת השומנים ייפגע.

ויש עוד: שתיית מים בתחילת הארוחה גורמת לתחושת מלאות ושובע, וזאת משום שתחושת הצמא ותחושת הרעב מגיעות מאותו אזור במוח.
תחושת הצמא איננה מורגשת תמיד. רבים אינם שותים או שותים מעט מדי משום שהם אינם חשים צמא, וכתוצאה מכך מפתחים סימנים של התייבשות: כאבי ראש, חולשת שרירים, עייפות, סחרחורות, יובש בפה ומיעוט שתן או שתן כהה מאוד.
לעיתים קרובות אנו מפרשים את תחושת הצמא כרעב, אוכלים במקום לשתות ובכך תורמים לעלייה במשקל. לכן, מומלץ קודם לשתות, ולשים לב האם סימני ההתייבשות נעלמים, והאם השתן בהיר.
פעמים רבות כשמרגישים רעבים, ייתכן שמדובר דווקא בצמאון שמפרשים בטעות כרעב. אם שותים מספיק, אוכלים פחות וגם מנשנשים פחות.

מים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שינוי גודל גופנים