בית » תפריטי דיאטה » תפריט דיאטה מהירה לשבוע – דיאטת חלבונים

תפריט דיאטה מהירה לשבוע – דיאטת חלבונים

דיאטת חלבונים – על דיאטת חלבונים כבר שמעתם. זו תוכנית אכילה המבוססת על אכילה של חלבונים והימנעות מפחמימות.

עכשיו אחרי החג, כשרגשי האשמה מעיקים על ארוחות השחיתות הכבדות, בחרתי להביא תפריט דיאטה מהירה המבוסס על חלבונים, דיאטת חלבונים ללא פחמימות שתיצור הרזיה מהירה שנוכל להיפטר מהעודפים שצברנו בחג, לקראת החג הבא.

כמובן, כמו תמיד, מי שרוצה לרזות בצורה מסודרת צריך לבחור תפריט אכילה מסודר של 5-6 ארוחות קטנות ביום, ארוחות המכילות את כל אבות המזון ומרכיבי התזונה הנכונים. להתמיד לאכול לפי התוכנית למשך זמן ארוך ולהפוך את דרך האכילה הזו לדרך חיים.

תפריט הדיאטה המהירה כאן אינו מתאים להפוך לאורח חיים. זו תוכנית דיאטה מהירה למשך לא יותר משבוע ימים.
עכשיו כשהבהרנו את זה … הנה עיקרי תוכנית האכילה לפי תפריט החלבונים לדיאטה מהירה (של שבוע).

למידע נוסף בנוגע לדיאטת חלבונים:

דיאטת אטקינס – מה אוכלים לפי דיאטת אטקינס

דיאטה דלת פחמימות – הדרך להרזיה מהירה?

דיאטה ללא פחמימות – הדיאטה של מעיין חודדה

למה תפריט דיאטה מהירה המבוסס על אכילת חלבונים?

כשאוכלים חלבונים אנו מרגישים שובע. התיאבון נרגע וקל לנו להתמודד עם תפריט הדיאטה.
בנוסף, פירוק החלבונים בגוף גורם לשריפת אנרגיה מוגברת ובכך לזרז את ההרזיה.
אכילת חלבונים הוכיחה את יעילותה כשמדובר בהרזיה. למשל, אכילת חלבונים בארוחת הבוקר מאפשרת להגיע עד ארוחת הצהריים בלי לרעוב.
בכלל אכילת חלבונים הוכיחה כמשביעה הרבה יותר ביחס לאכילת פחמימות או שומנים.
נראה שכמות חומצות האמינו מהן בנויים החלבונים – משפיעה על מרכז הרעב במוח ויוצרות תחושת שובע יעילה.
בנוסף, בעקבות אכילת חלבונים עולה יצור החום בגוף מה שגורם לשריפת קלוריות מוגברת.

לקריאה נוספת >>>  תפריט דיאטה לדיאטה מהירה אחרי החגים

חשוב להזכיר גם שכשאנו יודעים ששום דבר שיש בו קמח או סוכר לא יכול להיכנס לנו לפה, המון נשנושים נמנעים. גם כאלה שהיינו אוכלים בלי לשים לב… ביס מהעוגה, עוד חצי פרוסת לחם…עוגיה…

דיאטת חלבונים – תפריט הדיאטה המהירה לשבוע

התפריט כולל סלט בכל ארוחה, וירקות מבושלים. הסיבים התזונתיים בירקות גורמים לתחשות שובע ומעניקים לגוף את הויטמינים הדרושים לו.
כמות הפחמימות בתפריט הדיאטה מאוד נמוכה. חשוב לא להחליף את המרכיבים החלבוניים בתפריט במרכיבים פחמימתיים.
חשוב לציין כי יש להקפיד לשתות הרבה מאוד של מים.

ארוחת בוקרדיאטת חלבונים

חצי קופסת גבינה עד 5% שומן

+ירקות חתוכים או סלט ירקות

+שתיה חמה ללא סוכר

ארוחת ביניים

 2 מעדני דיאט 0% + ירקות

+שתיה חמה ללא סוכר

ארוחת צהריים

100 גרם חזה עוף או דג, או טבעול 5%

+ירקות מבושלים ללא שמן

+מרק ירקות

+סלט ירקות

+כפית שמן או כף טחינה

ארוחת ביניים

 3 ארטיק דיאט או 2 מוצרי חלב דיאט

שתיה חמה

ארוחת ערב

ביצה או קופסת טונה במים

+ חצי קופסת גבינה/קוטג' 5%

+סלט ירקות

+כפית שמן או כף טחינה או כף רוטב

ארוחת לילה

ארטיק דיאט או  מעדן חלב דיאט 0%

מה אסור לאכול בתפריט הדיאטה המהירה לשבוע – דיאטת החלבונים

כמובן שיש רשימה של מאכלים אסורים בתפריט הדיאטה המהירה הזו, המבוססת חלבונים:

לחם, פירות, לחמניות, תפוחי אדמה, חומוס, עוגיות, עוגות, פיתות, פסטה, אורז, תירס, פיצה, ממתקים, חטיפים, סוכר

לקריאה נוספת >>>  סירטפוד – לאכול את המזונות הנכונים כדי לרזות

חיפושים רלוונטיים לכתבה:

  • מתכון דיאטה לשבוע
  • דיאטת חלבון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: