מהו הפרי הכי מתאים לדיאטה?

הפרי הכי מתאים לדיאטה

ודאי שמעתם כבר שעל מנת לרזות חשוב ללעוס היטב את האוכל לפני שבולעים. חשוב לאכול לאט.
כשאוכלים לאט יש מספיק זמן למוח לקבל איתות שהגוף שבע ולהפסיק את האכילה.

זו הסיבה הראשונה שגורמת לי לבחור בדובדבנים כפרי הכי מתאים לדיאטה.

כשאוכלים דובדבנים אי אפשר לדחוס לפה 20-30 יחידות ולבלוע אותם בלי ללעוס כמעט.
אנחנו יכולים לעשות את זה עם ענבים, אנחנו יכולים לעשות את זה עם פירות קטנים ורכים אחרים, אבל לא עם דובדבנים. לדובדבן יש גרעין שחייבים להתייחס אליו, ולכן אנו אוכלים אותו אחד אחד.

כשאנחנו אוכלים דובדבן אחד ועוד אחד ועוד אחד, זה לוקח זמן. מספיק זמן כדי שהמוח יקלוט שאכלנו ושאיננו רעבים יותר, ולהפסיק את האכילה.

הסיבה השניה לכך שבחרתי את הדובדבנים כפי האידאלי לדיאטה הוא שלדובדבנים יש אינדקס גליקמי נמוך במיוחד. אינדקס גלקימי נמוךפירושו שאין בו כמות גדולה ומשמינה של פחמימות.

ההשפעה של אכילת דובדבנים על רמת הסוכר בדם קטנה מאוד.
ההשפעה של אכילת דובדבנים על רמת האינסולין מינימאלית.

הסיבה השלישית לבחירתי בדובדבנים כפי האידאלי לדיאטה הוא שהם מגיעים ביחידות מסודרות.
ניתן לספור כמה דובדבנים אכלנו. שלא כמו פירות שאנו חותכים מהם קוביות (אבטיח, מלון וכד'( שלעולם לא נדע באמת מהי הכמות של אבטיח שאכלנו, שלא כמו פירות שמגיעים בגדלים שונים (אפרסקים גדולים יותר וקטנים יותר, תפוחים גדולים יותר וקטנים יותר וכד'), הגודל של הדובדבנים די אחיד. אין הבדלי גודל משמעותיים בין דובדבנים.

 

אז אם אתם אוהבים פירות ועושים דיאטה – בחרו בדובדבן כפרי הדיאטתי שלכם.

דובדבנים הפרי הכי מתאים לדיאטה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שינוי גודל גופנים