בית » דיאטה להרזיה » הרזיה ללא דיאטה – איך לרזות בלי דיאטה

הרזיה ללא דיאטה – איך לרזות בלי דיאטה

לכמה מכם יש כמה קילוגרמים עודפים שהייתם רוצים להוריד?

נאמר שלא צריכים להיכנס למשטר דיאטה על מנת לרזות כמה קילוגרמים , זה כבר נשמע טוב, לא?

האמת היא שבאמת לא צריכים לעשות דיאטה כדי לרזות כמה קילוגרמים, ולעשות את זה בהדרגה… כמעט בלי שנשים לב.

המטרה: הרזיה ללא דיאטה

כל מה שנחוץ הוא לערוך כמה תיקונים קטנים באורח המחשבה שלנו, בהרגלי האכילה שלנו, במה שאנחנו קונים בסופרמרקט השכונתי ומה שמגיע לצלחת שלנו.

בתוכנית בוידאו למטה מערוץ 2 מובאים כמה טיפים פשוטים בעזרתם ניתן לחסוך 100 קלוריות ליום. חיסכון של 100 קלוריות ליום פירושו כחמישה קילוגרמים בשנה, אבל אפשר לחסוך הרבה יותא מ- 100 קלוריות ליום…. בלי מאמץ מיוחד.

הטיפים נוגעים להרגלי האכילה שלנו, ויותר נכון, לאכילה ללא הענקת תשומת לב לעובדה שאנחנו אוכלים.

הבעיה – אכילה בהיסח הדעת

כל הליקוקים של הכפית, היישור של העוגה, הטעימה תוך כדי בישול, השאריות שהילדים השאירו בצלחת, החופן הקטן של פיצוחים מול הטלוויזיה, החטיף שנלעס ללא התייחסות לעובדה שאנו בעצם אוכלים.

כיון שהסרטון לקוח מערוץ 2 – יש פרסומות…. אבל הקטע הראשון תיכף אחרי הפרסומת הוא זה שימנה 10 טיפים שיעזרו לכל אחד לרזות חמישה קילוגרמים תוך שנה – בלי  שום דיאטה.

איך ניתן להוריד קלוריות מהתפריט היומי?

במשך שנותי בתחום ההרזיה והדיאטה, נתקלתי בעובדה שהרבה מאוד שומן נאגר בגופנו בגלל העובדה שחלק מהאוכל שאנו אוכלים אנחנו בכלל לא מודעים.

לקריאה נוספת >>>  מה עם הדיאטה בחופש הגדול?

האכילה הפכה אצל רבים מאיתנו משהו שעושים בהיסח הדעת, לפחות חלק מהזמן.

אם נקדיש לעניין מחשבה נגלה כי לא מעט קלוריות אנו מכניסים לגופנו מדי יום… בהיסח הדעת.

הפתרון? – ניהול יומן אכילההרזיה ללא דיאטה

נסו לנהל יומן אכילה למשך שבוע ימים. בכל פעם שאתם לועסים משהו, נסו לזכור לרשום אותו על דף או פנקס קטן.
כיתבו מה אכלתם ואיזו כמות, וגם את השעה.

ביום השבוע תיווכחו לדעת שאכלתם הרבה יותר מכמה שחשבתם… ככה זה אצל כולנו.

עכשיו כשהוכחתם לעצמכם שיש כאן בעיה של אכילה לא מודעת, בואו ננסה לפתח מודעות ולהקפיד לאכול מספר ארוחות קטנות ביום, כשהן מורכבות רק מאוכל בריא ולא משמין.

התוצאה תהיה מרשימה ביותר – אני מבטיחה.

כי הרי הבחירה היא שלנו – או שנשים לב למה שאנחנו אוכלים ונאפשר לעצמנו לרזות, או שנמשיך לעשות את מה שעשינו עד כה ונאפשר לעצמנו להמשיך להשמין.

אז מה אתם אומרים?

טיפים לחיסכון בקלוריות שיובילו להרזיה משמעותית ללא דיאטה

קבלו כמה טיפים קטנים לחיסכון מצטבר בקלוריות.

טיפים שיקחו אתכם בצעדים קטנים אך בטוחים אל משקל היעד שלכם, שיאפשרו הרזיה ללא דיאטה

– ותרו על מרקים מוקרמים, ובמקומם איכלו מרק ירקות עשיר.

– גוונו את הסלט בחופן חמוציות במקום בחופן גרעינים קלופים.

– ותרו על סלט עם רוטב מוכן קנוי (בכלל, עדיף לא להכניס רוטב מוכן קנוי הביתה – מספר הקלוריות בו לא יאומן). במקום זה, הוסיפו כפית שמן זית, לימון ומעט מלח.

לקריאה נוספת >>>  מה קורה לך בראש ששובר את הדיאטה

– קלפו את העור מהעוף אותו אתם אוכלים.

– ותרו על שתיית מיץ פרי, ואיכלו במקום זה פרי לקינוח.

– החליפו את החלב בקפה. במקום לבקש הפוך על חלב רגיל, התרגלו להזמין בחוץ הפוך על חלב דל שומן, או מהמארחת קפה עם חלב דל שומן.

– במקום לנשנש חופן פיצוחים, נשנשו חופן צימוקים.

– בחרו לאכול גלידה בכוס על פני גלידה בגביע.

– בחרו לאכול כדור גלידה על בסיס יוגורט 2% שומן על פני כדור של גלידת שמנת.

– העדיפו כריך מלחמנייה בגודל רגיל במקום מלחמנייה גדולה.

– בחרו בבננה קטנה במקום בבננה גדולה.

– העדיפו כריך משתי פרוסות לחם במקום מפיתה.

– כשמתחשק משהו קר ומתוק העדיפו ארטיק קרח על פני שלגוון גלידה.

– צמצמו את כמות השמן בסלט לכפית (במקום כף) לכל מנה.

– הכינו שוקו מכפית אבקה וחצי כוס חלב במקום לשתות שקית שוקו מוכן.

– הוסיפו כף מיונז 5%  שומן במקום כף מיונז רגיל.

חיפושים רלוונטיים לכתבה:

  • כמה הכי הרבה אפשר לרדת ב10 ימים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: