בית » דיאטה להרזיה » דיאטה בחופשה – ליהנות ולהמשיך לרזות

דיאטה בחופשה – ליהנות ולהמשיך לרזות

התחלתם דיאטה, ועכשיו כשהקיץ הגיע אתם יוצאים לחופשה. החופשה, המלון, השייט, המזנון העשיר בארוחת הבוקר, בר המתוקים, השתייה האלכוהולית בפאב בלילה… כל אלה הם אויבים של תוכנית הדיאטה שלכם.
איך עומדים בזה?
איך ממשיכים בדיאטה גם כשיוצאים לחופשה?

כשאנו נמצאים בחופשה אין לנו שליטה על האוכל המוגש לנו, אופן הבישול שלו והרכבו. אבל יש לנו הזכות להחליט מה אנחנו אוכלים ועל מה אנחנו מוותרים.
זה המפתח להצלחה בשמירה על תוכנית הדיאטה שלכם בזמן חופשה.

שתייה – אין בעיה להמשיך לשתות הרבה מים גם בעת חופשה.
מספר ארוחות קטנות משך היום – ניתן להמשיך לאכול בין 4 ל- 6 ארוחות קטנות משך היום. אפשר להתארגן מראש ולא לסמוך רק על האוכל שיוגש בזמן החופשה. לקחת מראש כמות של אוכל בריא או לקנות במקום בו שוהים ירקות טריים לנשנוש משך היום.
מותר לשאול – מותר לשאול כמה אחוזי שומן יש בגבינה ולבחור בגבינות עד 5% שומן, לברר ממה עשוי הרוטב ולהחליט אם מתאים לנו לאכול אותו, לשאול אם יש מיונז או חמאה ברוטב על מנת לדעת אם עדיף לאכול את המנה בלי רוטב.
מותר לבקש – לבקש את רוטב הסלט בצד, לבקש את המנה עם תוספת סלט ירקות במקום צ’יפס וכדומה.
זכות הבחירה – זכות הבחירה בידיכם. לבחור סלט פירות במקום גלידה, פרי טרי במקום עוגה לקינוח, ממתיק מלאכותי במקום סוכר, לחם דגנים מלא במקום לחם לבן, בגט או לחמניות וכו’.
חשוב לשים לב – לשים לב להרכב הארוחה ולהקפיד על אכילת ירקות לפחות 3 פעמים ביום.
מלאי לשעת חירום – מלאי סוכריות ללא סוכר יכול להקל על תחושת רעב בין הארוחות
וגם –
ניתן לנצל את החופשה לפעילות גופנית, למשחקי כדור, הליכה, רכיבה על אופניים כחלק מהבילוי היומי.
דיאטה בחופשה
אם החופשה כוללת טיסה ממושכת –
יהיה חכם הצטייד מראש מפריכיות אורז, פירות וירקות טריים על מנת שיהיה אפשרי לוותר על חלק מהמנה המוגשת במטוס בזמן הטיסה, לאכול רק את המרכיבים הנראים דלי שומן ולהשלים את הארוחה בעזרת הפריכיות מהבית.
מלאי לשעת חירום – לא בטוחים שגם בחו”ל יהיה זמין ואפשרי להשתמש בממתיק מלאכותי? – קחו ממתיק מלאכותי מהבית. מסטיקים ללא סוכר, סוכריות ללא סוכר ושקיות מרק לייט יהוו מלאי לשעת חירום במידה שנתקלתם למצב בו אין בנמצא אוכל דל שומן המתאים לתוכנית הדיאטה שלכם.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה מהירה אחרי לידה

מה לאכול?
ירקות ופירות טריים, אוכל מבושל (ולא מטוגן) או אפוי, לחם דגנים מלא והברה מאוד שתייה ללא קלוריות (מים, סודה, תה וקפה עם ממתיק מלאכותי, משקאות דיאט)

לסיכום – מטרה ריאלית בעת חופשה היא לשמור על המשקל הקיים ולא להעלות במשקל. במידה שתגלו ירידה במשקל בתום החופשה – סימן שהייתם מעולים. גם נהניתם וגם שמרתם על המשקל. כל הכבוד!

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: