בית » דיאטה להרזיה » דיאטה באולם האירועים

דיאטה באולם האירועים

איך אתם מתגברים על אירוע משפחתי שיש בו 10 דוכני מזון בקבלת הפנים, אלכוהול בשפע, 15 סוגי מנות ראשונות, מנות ביניים, עיקריות ו-8 סוגי קינוחים…. וזו רק ההתחלה, כי אצל רובנו כבר הצטברו כמה הזמנות מתחת למגנטים על המקרר ו… עונת החתונות מתחילה.

בואו נסכם ונעבור על האסטרטגיות להתמודדות עם דיאטה במצבי לחץ מהסגנון הזה.

דיאטה באולם האירועים

בוקר יום האירוע:

צריך להבין שהיום, יום האירוע, הארוחה המרכזית והגדולה שלנו תהיה הארוחה באירוע עצמו ולהערך לכך בהתאם.

במשך היום המשיכו לאכול ארוחה קלה כל שעתיים שלוש, אך הקפידו שהארוחה הקלה הזו אכן תהיה קלה. הרבה ירקות טריים או מבושלים, מרק ירקות בלי שמן, מעט דגנים מלאים, מנה קטנה של חלבון רזה (גבינה, ביצה, חזה עוף) והרבה מים.

לפני שיוצאים לאירוע עצמו – איכלו משהו. פרי, פריכית אורז עם גבינה רזה… משהו שיביא אתכם לארוע בלי תחושבת רעב.

עכשיו בואו נעבור על המלכודות המונחות בפנינו במהלך האירוע עצמו.

דיאטה בקבלת הפנים

היכנסו לאירוע, ברכו את החוגגים ועשו “סיבוב” באזור קבלת הפנים. ציינו לעצמכם מהן האופציות העומדות בפניכם.

ציינו לעצמכם מהו המאכל שתרגישו “מסכנים” אם תוותרו עליו.
על זה אל תוותרו.
אם זה הסושי, אם זה פיסות הסטייק הצלוי, אם זה הפחזניות הממולאות… הדגים המלוחים…  הנקניקיות החריפות – מבין אלה בחרו מאכל אחד ש”יוכתר” כ”חייבים לאכול אותו” וממנו איכלו מנה אחת!

לקריאה נוספת >>>  דיאטה אחרי החגים – שיגרה של הרזיה

מלבד הבחירה הזו לכן על ירקות… העמיסו צלחת בירקות, הסתובבו באזור קבלת הפנים, שוחחו עם בני משפחה וחברים ותיהנו מהאירוע.

קחו כוס מים עם לימון או סודה והמשיכו להתרועע וליהנות מהאירוע.

דיאטה בחתונה

דיאטה מסביב לשולחן או ליד ה”בופה”.

אם יש תפריט, קיראו אותו. בידקו מה יוגש הערב. אם זה מזנון עשו סיבוב וציינו לעצמכם את האופציות.

הבחירה האידאלית שלכם תהיה מנת חלבון (בשר, דג, עוף) לא מטוגן, וירקות.

עכשיו התאימו את האפשרויות העומדות בפניכם לבחירה האידאלית. כך תיווצר ההחלטה לגבי מה תאכלו.

עיזבו את הסלטים המכילים מיונז (100% שומן), הניחו ללחמניות, התעלמו מתפוחי האדמה והאורז הלבן. אל תיכנעו למנת ביניים של בצק עלים ממולא ב… – התמקדו בעיקר: צלחת ובה מנת חלבון וירקות (צלויים, מבושלים או טריים)

שתו מים וסודה.

הדיאטה שלך והקינוחים

שוב, סירקו את האפשרויות ובחרו.

הבחירה האידאלית היא פרי טרי או סלט פירות.
עכשיו בידקו מה בין האופציות העומדות בפניכם מתאימה לבחריה האידאלית.

מדי פעם בידקו עם עצמכם – איך אתם מרגישים במהלך האירוע?

מרגישים “מסכנים”? מרגישים שוויתרתם על משהו שהאירוע אינו מושלם בלעדיו?
גלו מהו הדבר הזה שחסר לכם כל כך = והרשו לעצמכם טעימה.
ביס מעוגת שוקולד, כפית של גלידה…. חתיכת תפוח אדמה צלוי…
גלו מהו הדבר האחד (!) שאתם משתוקקים אליו – וטעמו ממנו.

סבירות שבכלל לא תרגישו “מסכנים” שהאירוע יהיה מושלם בדיוק כמו שהוא, עם הבחירות הנכונות ו ארוחה שלא תשבור את הדיאטה.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה בחופשה – ליהנות ולהמשיך לרזות

מה עם האלכוהול?

משקאות אלוכוהלים מכילים הרבה סוכר וקלוריות. הרמת כוסית לחיים, אם זו חובה חברתית, היא בסדר. מעבר לכך, המעיטו באלכוהול… חבל… יש בו המון קלוריות חסרות ערך תזונתי.

העיקר להיות שמח

רחבת הריקודים קוראת לכם. לכו לרקוד ולשרוף קלוריות. חברים ובני משפחה מסביבכם. לכו לדבר איתם, לבלות יחד.

למרות הסעודה העשירה, מהותו של אירוע משפחתי היא הרבה יותר מ”אוכל”.
דברו , צחקו, ריקדו, תיהנו מהאירוע עצמו.

דיאטה למחרת האירוע

גם אם התנהלתם בדיוק לפי המתוכנן, סביר שאכלתם יותר מאשר הייתם אוכלים בארוחת ערב רגילה וסביר שהכנסתם יותר קלוריות ביחס ליום רגיל.

אז מה?

למחרת האירוע פשוט חיזרו לאכול לפי התוכנית הרגילה שלכם, כאילו לא קרה כלום.

רוצים להרגיש טוב עם עצמכם?

צאו להליכה של שעה. שעה של צעידה נמרצת תמלא את המצברים ותחזיר אתכם למסלול הנכון.

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: