בית » דיאטה להרזיה » דיאטה לנשים – דיאטות הרזיה מיוחדות לנשים

דיאטה לנשים – דיאטות הרזיה מיוחדות לנשים

תוכנית הרזיה המיועדת לנשים שונה מזו המיועדת לגברים.
דיאטה לנשים יכולה לכלול פחות קלוריות ליום כיון שצריכת הקלוריות של  נשים נמוכה יותר מזו של גברים.
נשים הרוצות לרזות מקבלות בדרך כלל תפריט דיאטה יומי הכולל כ- 1200 – 1500 קלוריות, בעוד גבר המעוניין לרזות יקבל תוכנית דיאטה יומית הכוללת כ- 2000 קלוריות ליום.
הבדל זה אינו לוקח בחשבון נושאים נוספים כגון סוג עבודה, גיל, מצב בריאותי, מצב הורמונלי (במיוחד אצל נשים) וכד’.

מעצם היות אדם גבר או אישה צריכת הקלוריות היומיות שלהם שונה.
גם קצב הירידה במשקל שונה בין גברים לנשים.דיאטה לנשים
גברים מרזים מהר יותר – וזו עובדה.
נשים משמינות יותר מהר – וגם זו עובדה.

לכן יש צורך להתייחס לנשים בדרך שונה ולבנות תפריט דיאטה מיוחד לנשים.
תפריט דיאטה לנשים צריך לכלול את כל אבות המזון עם דגש מיוחד על כמות סידן מספקת בכל יום וכמות חלבונים מספקת.
הסידן חשוב במיוחד כיון שנשים רבות סובלות מ”בריחת סידן” בגיל העמידה, מחלה הידועה בשם אוסטיאופורוזיס הפוגעת במבנה העצמות ועמידותן.
החלבונים חשובים על מנת שלא לאבד מסת שריר ולשמור על מראה מוצק של הגוף.

בעקרון תפריט דיאטה המיועד לנשים דומה לזה של גברים רק שיש בו מספר קלוריות יומיות נמוך יותר והקפדה יתרה על איזון בין מרכיבי התזונה השונים.

תוכנית הרזיה המיועדת לנשים לקוחת בחשבון עוד נושא חשוב – מבנה הגוף הנשי.
בעוד השמנה גברית מתפרסת על פני כל הגוף עם נטייה להצטבר באזור המותניים, השמנה נשית נוטה לצבור עודפים באזור הירכיים.
לכן הפעילות הגופנית המתלווה לתוכנית הרזיה לנשים חייבת להדגיש חיזוק של שרירי הירכיים והישבן. חיטוב שרירים חזקים אלה וחיזוקם.
תרגילים כמו רכיבה על אופניים, עליה במדרגות ותרגילים ממוקדים לאזור הישבן יעזרו רבות בשיפור מבנה הגוף תוך כדי ירידה במשקל.

לקריאה נוספת >>>  20 טיפים לירידה בריאה ובטוחה במשקל

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: