בית » דיאטה להרזיה » דיאטה של חמישה ימים

דיאטה של חמישה ימים

הרעיון: דיאטה לחמישה ימים והפסקה בסוף השבוע.
ספר חדש שפורסם בארה”ב מציע גישה אחרת לדיאטה להרזיה. לפי הסופרת, דר’ ג’ניפר אשטון, שהיא יועצת הבריאות של רשת הולוויזיה ABC צריך לעשות דיאטה משך חמישה ימים ולהפסיק אותה בסוף השבוע.
אחרי חמישה ימי שמירה על הדיאטה אפשר לאכול הכל בסוף השבוע, היא טוענת.

הספר הנקרא “הגוף שלך יפה” מציע לעשות דיאטה משך חמשת ימי העבודה במהלך השבוע ולנוח מהדיאטה בשישי שבת.

לטענתה של דר’ ג’ניפר אנשים עובדים ועסוקים במהלך השבוע ולכן היא מציעה דרך אחרת להתמודד עם האכילה בימים אלה.

במקום לספור קלוריות, במקום להתמודד עם אכילה לפי תפריט כתוב ומוכתב מראש, במקום הכנה מסורבלת של מאכלי  דיאטה שמירה על חוק אחד פשוט: חמישה ימים ללא פחמימות בכלל, יומיים עם כל מה שאתם רוצים… כולל פחמימות וממתקים.דיאטה לחמישה ימים

הדיאטה לחמישה ימים היא, בעצם, סוג של דיאטה דלת פחמימות. אחרי הכל משך חמישה ימים בשבוע אין בכלל פחמימות בתפריט: לא מאפים, לא אורז, פסטה, לא לחם משום סוג…
בימיים של סוף השבוע חוזרים הפחמימות לתפריט.

דיאטה של חמישה ימים מחולקת לשני שלבים:

בשלב הראשון – 5 ימות השבוע בהם אנחנו עובדים אפשר לאכול ללא הגבלה את המאכלים הבאים:
פירות ירקות, מוצרי חלב וחלבונים מכל סוג.
אסור לגעת בפחמימות בכלל, כולל אורז, מאפים, פסטה וממתקים וכד’.
השלב השני – שישי שבת, סוף השבוע חוזרות הפחמימות ונכנסות לתפריט האכילה.
בקיצור, חמישה ימים של בלי פחמימות בכלל, ויומיים עם פחמימות…. זה הכל.
אין בדיאטה הזו ספירה של קלוריות, התייחסות לשומן… כלום.
דר’ ג’ניפס טוענת כי אנשים מתרגלים שלא לאכול פחמימות ולכן במהלך הזמן הם כמעט שלא נוגעים בהן גם בסוף השבוע.
ההרזיה באמצעות דיאטה זו היא הדרגתית ואי אפשר לצפות לירידה מהירה במשקל – ממשיכה ד’ ג’ניפר ומסבירה – אבל זו תוכנית אכילה שפויה וקלה שאפשר לחיות על פיה בקלות ושמבטיחה הרזיה בהדרגה.

לקריאה נוספת >>>  עשים דיאטה בקיץ? הימנעו מהטעויות הבאות

נקודה נוספת שמבהירה דר’ ג’ניפר אשטון היא שחשוב לשלב פעילות גופנית בתוכנית ההרזיה שלה. היא מציעה לבחור פעילות גופנית שנעימה לכם ולהתמיד בה – 6 ימים בשבוע.

דר’ ג’ניפר אשטון מסבירה את עקרונות הדיאטה לחמישה ימים

דעתי על הדיאטה לחמישה ימים?
לא ברור לי היתרון בתוכנית האכילה הזו.
אם אסור לאכול פחמימות בכלל במהלך השבוע ובסוף השבוע ניתן לאכול כמה פחמימות שרוצים, למה לא פשוט להחליט לאכול מנה אחת או שתיים של פחמימות מלאות ובריאות כל יום, בימי השבוע ובימי סוף השבוע?
נראה שהתוצאה צריכה להיות דומה… עם הזמן תחול הרזיה, הדרגתית ונינוחה, בלי “לשגע” את הגוף.
מה אתם חושבים?
נשמח לקבל את דעתכם על דף הפייסבוק שלנו.

חיפושים רלוונטיים לכתבה:

  • דיאטה 7 ימים

תרצו לקרוא גם על

לבנות לעצמך תפריט דיאטה

רוצה לבנות לעצמך תפריט דיאטה שיעבוד?

הכתבה הזו היא עבורכם, אם גם אתם רוצים “לבנות לעצמך תפריט דיאטה”. כל כך הרבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: