בית » דיאטה להרזיה » ארבעה טיפים לאכילה במסעדה בזמן דיאטה להרזיה

ארבעה טיפים לאכילה במסעדה בזמן דיאטה להרזיה

אכילה במסעדה בזמן דיאטה – כל ארוחה בחוץ, בבית קפה או מסעדה עלולה להפוך להיות מלכודת מתוחכמת שעלולה להפיל בפח גם את החזק באנשים, מלכודת השמנה שתשבור לכם את הדיאטה.
וזה רק בגלל שאכילה בחוץ מזמנת לנו מגוון גדול של מלכודות בהסוואה, דברים שאין לנו מושג מהו המחיר הקלורי שלהן כיון שאיננו יודעים בדיוק מה יש בהם.

אז אם החלטתם לצאת לאכול בדוכן מזון מהיר כמו מקדונדל’ס, כבר די ברור לכם שהמגוון המוצע מכיל ברובו ים שמן, מרכיבים סינטטיים מעובדים וקלוריות למכביר.
אבל אם החלטתם לשבת בבית קפה או מסעדה, אתם נכנסים לשם בהרגשה שתוכלו לבחור מנות בריאות ודלות קלוריות שיהיו טעימות ומפנקות, בלי מחיר קלורי כבד.

החדשות הרעות – שגם במסעדות ובתי קפה המציעים מנות טבעוניות, צמחוניות, ואפילו אורגניות יש לכם סיכוי מצוין לאכול הרבה יותר קלוריות ממה שנראה לכם מלכתחילה.

המציאות היא שגודל המנות במקומות אלה הוא עצום. לעולם לא הייתם מכינים לעצמכם צלחת סלט בגודל שתקבלו בבית קפה, למשל.

המציאות היא שאופן ההכנה של המנות במסעדה, כיון שהמטרה היא לגרום לכם ליהנות  מן הטעם והמראה של המנה, כדי שתחזרו ותבקרו בהן שוב ושוב, המטרה הזו של הטעם וההנאה עלולה לבוא על חשבון ההתחשבות בבריאות שלכם ובחשבון הקלורי שאתם עושים עם עצמכם.

החדשות הטובות – יש דרכים לשלוט בעצמכם בערך הקלורי של המנה שתבחרו במסעדה.

לקריאה נוספת >>>  ירידה במשקל או הרזיה?

קבלו ארבעה טיפים לאכילה במסעדה בזמן דיאטה להרזיה

  1. לשאול את המלצר אם ניתן להזמין רק חצי מנה. בינינו, חצי מנה סלט בבית קפה מספיקה לכם.
    חצי מנה = חצי מכמות הקלוריות.
  2. לבקש מהמלצר את המנה שלכם בצורה מאוד ספציפית וברורה. למשל, את הבשר בגריל, צלוי, בלי שום רטבים עליו. את הרוטב ‘בצד’ כדי שתוכלו לשלוט בכמות הרוטב בצלחת.
    את הרוטב לסלט להחליף בשמן זית ולימון. את התוספת ליד המנה העיקרית, לבחור בתוספת מבושלת במקום מטוגנת, אורז או תפוח אדמה אפוי במקום צ’יפס, לדוגמא.
  3. לשאול את המלצר איך מכינים את המנה שלך. אתם משלמים עבור המנה, לא כדאי שתשלמו עבור קלוריות מיותרות המסתתרות במנה, ויכולים לבקש להקפיץ במעט שמן, להוריד מרכיבים משמינים במיוחד וכיוב’.
  4. על מה לוותר בארוחה?
    אין סיבה לוותר על כלום, שהרי יצאתם לאכול בחוץ כדי ליהנות. המטרה היא לטעום ולנשנש מהכל, בלי לוותר אבל במידה.
    סלסלת הלחם עם החמאות – על החמאה כדאי לוותר. חמאה היא 100% שומן… חבל. אבל מהלחם כדאי לאכול, במיוחד אם הוא לחם טרי וחם, לחם מלא מדגנים וגרגרים. השאלה היא כמה לחם תאכלו. פרוסה אחת תספיק.
    פיתות – פיתה אחת שווה שתי פרוסות לחם, או כ- 275 קל’… קחו את זה בחשבון.
    קינוח – התחלקו בקינוח עם אחרים והיו נדיבים אליהם, השאירו להם את רוב הקינוח. אתם תטעמו כפית או שתיים וזהו. טעים? גם לכפית הבאה יהיה בדיוק אותו טעם.
    סלטים וחמוצים שמונחים במרכז השולחן – סלטים עם מיונז כדי לטעום רק על קצה המזלג. מיונז הוא מלכודת שומן ענקית. סלטים ששוחים בשלולית שמן, אותו דבר. כדאי לטעום על קצה המזלג ודי. לעומת זאת, סלטים מירקות טריים, המתובלים במעט שמן ומיץ לימון ניתן לאכול בכיף.
    חמוצים – בעיקרון מלח גורם לצבירת נוזלים בגוף, מעלה את לחץ הדם וכלול בתוך רשימת ה”לבנים המסוכנים” יחד עם סוכר לבן וקמח לבן. אכילת חמוצים אמורה להיות רק ליווי לאוכל, אז מלפפון חמוץ אחד יספיק.
    זיתים לעומת זאת, עם כל הבריאות שיש בשמן זית, מכילים לא מעט קלוריות…. אז זהירות.
לקריאה נוספת >>>  לאכול ולרזות, לאכול הרבה ולרזות – מה לאכול כדי לרזות

לאכול במסעדה בדיאטה

ולמי שקשה לו לשלוט בעצמו כשהוא יושב ליד שולחן עמוס מטעמים

קשה לכם לשבת ליד שולחן עמוס כל טוב, לבחור מתפריט עשיר של מאכלים אהובים, לשלוט בעצמכם ולהפסיק לאכול כשתחושת השובע מגיעה, לומר “לא” למארחת …???????
כדאי שתשקלו להיעזר בתוסף תזונה שמרגיע את הרעב ואת הדחף לנשנש.
סיפרה לי חברה באחד מדפי הפייסבוק שלנו  “… מצאתי את עצמי מסתכלת על העוגה, יודעת שהיא טעימה ונראית נפלא, לוקחת טעימה על קצה הכפית, מחמיאה למארחת… ומפסיקה לאכול בלי תסכול, בלי וויתור, בלי להרגיש “מסכנה”…”
אני מדברת על כדורי הגרסיניה קמבוג’יה.
למידע נוסף על הגרסיניה קמבוג’ה הקליקו כאן : http://wp.me/pJY0k-N2

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: