בית » דיאטה מהירה » 10 עצות להרזיה מהירה – 10 טיפים לירידה במשקל

10 עצות להרזיה מהירה – 10 טיפים לירידה במשקל

הרזיה אינה תהליך קל אך רבים מאיתנו מחשפים את הדרך הקלה והמהירה לרזות כמה קילוגרמים. צריך לזכור שכל תוכנית להרזיה מהירה היא קצרת טווח ורק דיאטה מאוזנת הנמשכת תקופת זמן תניב את התוצאות הנכונות – ירידה במשקל ושמירה על משקל היעד לאורך זמן.
בתחילת ההרזיה המשקל שיורד מורכב ברובו ממים. הגוף מאבד נוזלים. מה שאנחנו רוצים לראות זו ירידה במשקל כתוצאה מאיבוד שומן ולא מים. אנחנו רוצים לראות ירידה בהיקפי הגוף, אנחנו רוצים לראות ירידה במידת הבגדים, אנחנו רוצים לראות את עצמנו רזים יותר, אם לקראת אירוע או מכל סיבה אחרת ולכן אנחנו מחפשים דיאטה מהירה להרזיה זריזה וקלה.

10 עצות להרזיה מהירה

לפניכם כמה עצות שעובדות. טיפים הרזיה מהירה (שאינה תחליף לתוכנית דיאטה אלא משמשת לטווח קצר לצורך ירידה משמעותית במשקל בפרק זמן קצר)
1. אף פעם אל תפסיקו לגמרי לאכול מקבוצת מזון מסוימת
אנשים רבים חושבים שאם יפסיקו לגמרי לאכול פחמימות – הם ירדו במשקל. הבעיה עם התפיסה הזו היא שהגוף זקוק לכל אבות המזון , ביניהם גם פחמימות על מנת לשמור על בריאות תקינה. אכילה לפי תוכנית דיאטה שאינה כוללת כלל פחמימות או אפילו שומן אינה מומלצת שכן מערכות הגוף יחושו בחוסר וייפגעו.
2. עסקו בפעילות גופנית לפחות שעה אחת ביום
יש באומרים ששלושים דקות יומיות יספיקו. יחד עם זאת מומחים טוענים שהגוף בעצם זקוק ל- 60 דקות של פעילות לב ריאה על מנת לשרוף שומנים. לכן, מי שמעוניין בתוצאות משמעותיות והרזיה אפקטיבית הגברה של זמן הפעילות ותחלופה של סוג האימון למהיר יותר ואיטי יותר לסירוגין ישרפו שומן ביתר אפקטיביות.
3. שתו יותר מים
רוב האנשים סובלים מיובש תמידי. ברוב המקרים אנשים לא שותים מספיק מים. לאנשים יש נטייה לאכול יותר מדי ולשתות פחות מדי. העובדות מראות שככל שאנו שותים יותר נאכל פחות וכמות הקלוריות היומית תרד. שתייה של  10 כוסות מים ליום חיונית לבריאות ותעזור המון להרזיה ולבריאות הכללית.
4. אכלו יותר פירות וירקות
פירות וירקות חיוניים לתהליך הירידה במשקל. בירקות ופירות יש כמות גבוהה של סיבים תזונתיים ויטמינים ומינרלים ויש בהם כמות טובה של אנטי אוקסידנטים לעיכוב הזדקנות ושיפור תפקוד הגוף.אכילת פירות וירקות יוצרת תחושת שובע גם כן ולכן חשובה בכל תוכנית דיאטה.
5. לא לוותר על השומן הטוב.
חומצות שומן חיוניות לתפקוד תקין של הגוף. העובדה הפשוטה היא שאם לא נאכל שומן כלל, הירידה במשקל תהיה איטית מאוד. לכן חשוב לכלול מעט שמן זית או שומנים טובים אחרים בכל תכנית דיאטה מהירה.
6. אימון עם משקולות.
אימון עם משקולות יעודד בניה של מאסת שריר במקום השומן הנעלם מן הגו תוך כדי הרזיה. אימון עם משקולות יעזור לבנות שרירים במקומות הרופסים , ימלא את מקום השון ויעזור בשיפור מראה הגוף. בנוסף אימון גופני מסוג זה משפר את חילוף החומרים בגוף ולכם יעיל בכל תהליך הרזיה.
7. התמקדו בלהיות בריאים – לא בלהיות רזים
המגמה הכלל עולמית היא לראות ברזון מטרה. אך אסור לשכוח שלהיות רזה לא בהכרח אומר שאתם בריאים. רזון מוגזם אינו בריא בדיוק כמו השמנה מוגזמת.
8. הצטרפו לקבוצת תמיכה או עשו דיאטה יחד עם חברים
קשה לעשות דיאטה לבד. קבוצת תמיכה תעזור לכם ותושיט יד בשעת הצורך. קבוצת תמיכה מאפשרת להחליף רעיונות, תפריטים, עצות – והכול מתוך ניסיון אישי. קבוצת התמיכה להרזיה תשפר את הסיכוי לרזות, תעודד ותעזור התמודד עם פיתויי היומיום.
9. אכלו לאט
כשאתם אוכלים לאט נמנעות בעיות עיכול בגלל שהגוף מסוגל לעכל את המזון טוב יותר. תהליך העיכול מתחיל בפה שם מתחיל פירוק המזון. תנו לאוכל סיכוי להתפרק נכון בגוף. התחילו את עיכול המזון בפה בלעיסה איטית ויסודית. כשאוכלים לאט הגוף מספיק לשלוח מוח מסר של שובע ואז נמנעת אכילת יתר.
10 נהלו יומן דיאטה
הבעיה הגדלה ביותר של רובנו היא שאיננו שמים לב אוכל שאנחנו אוכלים. אנו איננו מייחסים חשיבות לנשנוש מהיר וחטיף זריז על הדרך ואלה מוסיפים לכמות הקלוריות היומית. ניהול יומן דיאטה בו מצוין כל דבר שאנחנו אוכלים יבהיר לנו אם אנחנו עומדים בתוכנית הדיאטה או סוטים ממנה, יסביר אי ירידה במשקל או אפילו השמנה,  ויכניס לנו לתודעה כל נשנוש או חטיף כחלק מכמות הקלוריות היומית שאכלנו.

לקריאה נוספת >>>  חושבים להפסיק לאכול כדי לרזות? הקליקו כאן

תרצו לקרוא גם על

דיאטת חלבונים מהירה

דיאטת חלבונים מהירה – דיאטה ללא פחמימות

כשאנחנו משווים בין דיאטה מאוזנת להרזיה לבין דיאטת חלבונים מהירה להרזיה, התוצאה תמיד חד משמעית. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: