בית » דיאטה מהירה » דיאטה קלה ופשוטה – הדרכים הקלות להרזיה

דיאטה קלה ופשוטה – הדרכים הקלות להרזיה

לעשות דיאטה בקלות, לעשות דיאטה קלה ופשוטה פירושו לשמור על הדברים פשוטים. לא לסבך.
דיאטה קלה אינה יכולה לכול דברים כמו ספירת קלוריות, הימנעות מסוגי אוכל מסוימים או כל איסור חד משמעי אחר.
אנשים לא יכולים להתמיד במצב בו כל דבר “אסור” ומפתחים תחושה של קורבן.
תחושה זו גורמת לייאוש ולבסוף לויתור והפסקת הדיאטה.

אז איך שומרים על תהליך ההרזיה פשוט?
איך עושים דיאטה קלה ופשוטה?

לפניכם מספר דרכים קלות להרזיה, מספר טיפים לדיאטה קלה:דיאטה קלה ופשוטה
1. אכלו ארוחות מסודרות – 3 ארוחות מסודרות ביום בשעות קבועות תוך שימת לב לאופן הגשת האוכל כך שיראה טעים וכייפי.

2. אכלו ארוחת בוקר – לא לוותר על ארוחת בוקר. ארוחה כזו תמנע תחושת רעב במהלך היום ונשנושים מיותרים.

3. ירקות – מרכיב חשוב בדיאטה קלה. אכלו ירקות ללא הגבלה משך כל היום ובין הארוחות. ירקות מכילים סיבים תזונתיים היוצרים תחושת שובע. בנוסף הגוף צורך יותר אנרגיה לעיכול הירקות ובכך שורף קלוריות.

4. פירות – לפירות ערך קלורי גבוה יותר משל ירקות כיון שיש בהם סוכר. לכן, פרי יכול להיחשב לקינוח. אכילת 3 יחידות פרי ביום חשובה מבחינת ערך הויטמינים והסיבים התזונתיים.

5. סיבים תזונתיים – דגנים וקטניות מלאים מכילים סיבים תזונתיים. חיטה מלאה, אורז מלא וכד’ מייצרים תחושת שובע ומשפרים את תהליך העיכול וחילוף החומרים בגוף. סיבים תזונתיים חשובים מאוד בכל תכנית דיאטה קלה.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה ופירות קיץ

6. מוצרי חלב דל שומן – מוצרי חלב מכילים חלבון וסידן החשובים לבריאותנו. יחד עם זאת ברבים מהמוצרים יש תכולת שומן גבוהה. למזלנו יש שפע של מוצרי חלב טעימים המכילים אחוזי שומן נמוכים. מעדני חלב וגבינות בעלי 0% שומן טעימים באותה מידה כמו אלה שיש בהם 9% שומן ומעלה.

7. בישול חכם – למדו לבשל כמעט ללא שמן. מחבת טלפון או ווק יעשו עבודה מצוינת בטיגון והקפצת מזון. שימוש בגריל או בתנור האפייה במקום טיגון מומלצים בכל מקרה.

8. דיאטה קלה חייבת להכיל הרבה מים – מומלץ לכל אדם לשתות לפחות 10 כוסות מים ליום. במהלך דיאטה שתיית מים מרובה יוצרת תחושת שובע, ממריצה את מערכת העיכול ומשפרת את ההרגשה הכללית.

9. פעילות גופנית – החלפה פשוטה של פעולות הנעשות בדרך כלל באמצעות מכונות לפעילות גופנית תשפר מאוד את קצב ההרזיה. במקום לנסוע למרכז הקניות הקרוב למקום המגורים – צעדו ברגל, במקום לעלות במעלית – טפסו במדרגות ברגל, במקום כל סוג של פעילות גופנית חשוב לתהליך ההרזיה. בנוסף, תוספת של צעידה יומית בת 30 דקות תשפר את קצב הירידה במשקל.

10. הרשו לעצמכם ליהנות. דיאטה לא צרכה להיות קשה לביצוע. אנו מדברים על דיאטה קלה לכן מדי פעם מותר ליהנות מאוכל אהוב במיוחד. הרשו לעצמכם “לחטוא” מדי פעם. זה לא אנושי לצפות שאדם יתנזר ממאכל אהוב למשך תקופה ארוכה.

לקריאה נוספת >>>  הרזיה בריאה – דיאטה מהירה ושמירה על המשקל

חיפושים רלוונטיים לכתבה:

  • דיאטה קלה
  • דרכים להרזיה מהירה
  • דרכים מהירות להרזות

תרצו לקרוא גם על

דיאטת חלבונים מהירה

דיאטת חלבונים מהירה – דיאטה ללא פחמימות

כשאנחנו משווים בין דיאטה מאוזנת להרזיה לבין דיאטת חלבונים מהירה להרזיה, התוצאה תמיד חד משמעית. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: