בית » עזרים לדיאטה » פדומטר (מד צעדים) להרזיה וחיטוב הגוף

פדומטר (מד צעדים) להרזיה וחיטוב הגוף

יחד עם תפריט אכילה דיאטטי, מומלץ לשלב פעילות גופנית בחיי היומיום. אחת הדרכים הפשוטות ביותר לפעילות גופנית הוא הליכה.

כמעט שאין מצב בריאותי שמונע מאדם לצאת  להליכה. בכל גיל ולכל אחד מתאימה הפעיות הגופנית הזו.
היתרונות ביציאה להליכה רבים אך המרכזי שבהם הוא עצם הנעת הגוף, הגברת זרם הדם, נשימה עמוקה יותר, הזזת שרירים… ובשבילנו, אלה המעוניינים לרזות זה פשוט אידאלי.

אני חוזרת ומדברת על הליכה של 40 דקות שלוש ארבע פעמים בשבוע.

היום נכינס מעט יותר לעומק ונכיר מכשיר שהוא החבר הטוב ביותר שלנו כשיוצאים להליכה.

זהו מד צעדים או בשמו הבינלאומי פדומטר.

מד הצעדים – הפדומטר הוא שעון שעונדים כשיוצאים להליכה המספק לנו מידע על רמת הפעילות הגופנית שאנו מבצעים. מד צעדים פשוט ייראה לנו אר את מספר הצעדים שעשינו בעוד פדומטרים משוכללים יותר יראו גם את כמות הקלוריות ששרפנו, את הדופק ועוד מידע חשוב.
הפדומטר מיידע אותנו לגבי דברים החשובים לנו כשאנו בתוכנית דיאטה, מנסים לרזות, לחזק ולחטב את הגוף.

כמה צעדים מומלץ לצעוד ליום?

מומחי בריאות ופעילות גופנית מציבים מספר מדויק של צעדים ליום אשר אמורים לשמור על בריאותנו.

–          פחות מ- 5000 צעדים ליום נחשבים לחוסר פעילות

–          כ- 7,500 צעדים ליום נחשבים רמת פעילות בינונית

–          כדי לשפר את הבריאות לחזק את הגוף ולשרוף קלוריות מומלץ לצעוד כ- 10,000 צעדים ליום.

לקריאה נוספת >>>  עשר עובדות חשובות על שאיבת שומן – האם זו דרך להרזיה מהירה?

מספרים אלא הוגדרו על ידי האגודה האמריקאית למניעת מחלות.

כשאנו מסוגלים למדוד את ההתקדמות שלנו, להציב לעצמנו מטרות ברורות, לברר כמה זמן לקח לנו לעשות 5000 צעדים היום לעומת הזמן שזה לקח לנו בפעם הקודמת, לדעת שהיום העלנו את רמת הפעילות הגופנית ב- 1000 צעדים… המדדים האלה מעודדים אותנו לפעול, מעודדים אותנו להשתפר, מעודדים אותנו להשקיע ולהתקדם לקראת השגת יעדים ומטרות… מביאים אותנו בכל פעם קרוב יותר להצלחה.

מד הצעדים (הפדומטר) אינו מיועד רק לזמן בו אנו יוצאים להליכה מחוץ לבית.

ניתן להשתמש בו לאורך כל היום ולברר מהי באמת רמת הפעילות הגופנית שלנו בחיי היומיום.
שהרי אדם שעובד בעמידה, תוך כדי הסתובבות בשטח יילך הרבה יותר מפקידה שיושבת ליד השולחן כל היום.
ענידה של הפדומטר בבוקר למשך כל היום גם תגביר את המודעות שלנו לצורך לזוז.

פתאום נגלה כי אנו קמים וצועדים תוך כדי ניהול שיחת טלפון, אנו קמים מהכסא והולכים לדבר עם חבר לעבודה במקום לשלוח מייל, פתאום נקום מהכורסא ונצעד במקום בזמן הפרסומות כשאנו צופים בטלוויזיה, פתאום נגלה כי לא אכפת לנו לחנות טיפה יותר רחוק וללכת למקום אליו אנו מעוניינים להגיע.

אנחנו פשוט נרצה לראות את המספר גדל בפדומטר. את מספר הצעדים שלנו עולה ומטפס… למספר שיוכיח שאנו אכן עושים משהו טוב לגוף, שומרים על הבריאות על ידי תנועה.

לקריאה נוספת >>>  טבלת ערך קלורי - לאכול גלידה במקום אפונה?

ישנם מספר סוגים של פדומטרים (מדי צעדים).

המחירים נעים בין מספר עשרות שקלים בודדים ומאות ש"ח, בהתאם לרמת המורכבות של המידע שהם מספקים.

מה חשוב בקניית פדומטר (מד צעדים):

התאמת רמת התחכום לצרכיך.
יש פדומטרים המספקים מידע על מספר הקלוריות שנשרפו תוך כדי הליכה, כמה שומן נשרף, רמת הדופק… כאלה המתחברים למחשב להורדת המידע ואחסונוץ כאלה השומרים בזכרון את מסלולי ההליכה שלכם.

אני ממליצה למעוניינים לקנות פדומטר פשוט לשימוש.

ביקרתי במספר חנויות ספורט וגיליתי טווח מחירים רחב ופדומטרים שעולים גם למעלה מ- 1,000 ש"ח !!!
לכן פניתי לרשת האינטרנט ומצאתי פדומטרים בכ- 12 ש"ח… וכאלה בכ- 80 ש"ח….
קניתי.

קניתי פדומטר פשוט המתחבר לחגורת המכנסיים ומראה כמה צעדים הלכתי, כמה קילומטרים, וכמה קלוריות שרפתי.
למי שרוצה גם, הקליקו על התמונה ותגיעו לדף הקניה של הפדומטר הזה.
12 ש"ח וכמה ימי המתנה והפדומטר אצלכם.
החברה משווקת מתוך אתר הפועל באנגלית, אך למעלה, ממש בראש האתר יש כפתור "עברית" שייתן לכם תרגום של כל מה שכתוב באתר…

תיהנו.

Mini White Pedometer Step Counter (Cals/Km/Mile)

פדומטר (מד צעדים)

סופר צעדים, קילומטרים, קלוריות
הקליקו על הכפתור מטה להזמנה


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: