דיאטה אחרי החגים – שיגרה של הרזיה

כשאנחנו מגיעים ל"אחרי החגים" חלקנו מרגיש שזה הזמן להתחיל לעשות דיאטה. החזרה לשיגרה מאפשרת לנו לחזור לתכנן את היומיום שלנו, את התפריט היומי שלנו ולהצליח לרזות.

הרבה יותר קל לעשות דיאטה כשיש שיגרה.

השיגרה היומיומית מאפשרת לנו לתכנן את התפריט היומי שלנו בלי הפתעות מיותרות, לדעת בדיוק מה נאכל ומתי.

החזרה לעבודה מסדרת לנו את סדר היום עם ארוחת בוקר מסודרת, ארוחת צהריים וארוחות ביניים כמו שצריך.

הדיאטנית מיטל שחימוב דובשני מסבירה מעט על התכנון של התפריט היומי שלנו ומציעה כמובן גם לשלב פעילות גופנית בשיגרה היומיומית.

מזג האוויר מתאים עכשיו במיוחד ליציאה החוצה להליכה יומית. חצי שעת הליכה, 5 ימים בשבוע יכולה רק להועיל לדיאטה.

דיאטה אחרי החגים – שיגרה של הרזיה

תפריט דיאטה עליו ממליצה הדיאטנית בוידאו הוא של 1500 קלוריות ליום, תפריט מאוזן, שפוי ואפשרי לביצוע.

בוקר:
2 פרוסות לחם מחיטה מלאה + 2 כפות גבינה + ירק

ביניים:
פרי

צהריים:

מנת חזה עוף + 6 כפות של פחמימה מבושלת כמו אורז או עדשים + סלט ירקות + כף טחינה

ביניים:
חטיף אנרגיה

ערב:
סלט ירקות + כפית שמן + ביצה + 2 כפות טונה + 2 פרוסות לחם חיטה מלאה

לילה:
יוגורט 1.5%

*התפריט כולל שתי כוסות קפה ללא סוכר במהלך היום

דיאטה אחרי החגים