בית » דיאטה להרזיה » עשרת הדברות להרזיה מוצלחת

עשרת הדברות להרזיה מוצלחת

כל נושא הדיאטה להרזיה נדון בכל כך הרבה מקומות וכל כך הרבה נאמר עליו, שיש רבים המתבלבלים ומתקשים להתמקד ולהצליח.

רוצים לרזות ולא מצליחים?

קבלו את עשרת הדברות להרזיה מוצלחת

  1. אל תלבשו בגדי סטרצ’
    הבגדים שלנו יכולים לשמש מדד מהיר לעליה או ירידה במשקל. הבעיה היא שכשלובשים טייצים ובגדי סטרצ’ הבגד אינו לוחץ גם עם עלינו במשקל והמדד נפגע.
    במקום לא לדעת אם עלינו או ירדנו במשקל, עדיף ללבוש בגדים ש”יגידו” לנו מה קורה , שילחצו כשנעלה במשקל.
  2. אל תשמרו את הבגדים מהתקופה השמנה
    ירדתם במשקל? אל תשמרו בארון את הבגדים הגדולים מהתקופה השמנה. כשיש לנו בגדים במידה גדולה בארון אנחנו משאירים לעצמנו אפשרות לעלות חזרה ולהשתמש בהם.
    גם אם שלא במודע.
    ירדתם במשקל? ירדתם במידה? זירקו את כל הבגדים הגדולים או תרמו אותם.
    כך תדעו שמעכשיו צריך לשמור על המשקל החדש ללא דרך חזרה.
  3. פחות בשר אדום
    בשר אדום נוטה להיות עשיר בשומן וכולסטרול. לכם עדיף לאכול עוף או דגים.
    אכילה של בשר אדום יותר מפעם בשבוע לא רק עלולה להמשין אלא גם להעלות את הסיכוי לחלותץ במחלות לב ובסרטן.
  4. איכלו רק ארוחות מסודרות
    כשאוכלים ארוחה מסודרת, מסדרים את האוכל על הצלחת, מתישבים ליד שולחן ואוכלים בלי לעשות שום דבר אחר תוך כדי.
    כשחוטפים אוכל על הדרך המוח לא רושם לעצמו שאכלנו ואנחנו לא מגיעים לשובע.
  5. הפסיקו לאכול בשעה 19:30
    אכילה בשעות הערב המתקדמות אינה נגרמת בשל רעב. בדרך כלל זו אכילה מול הטלוויזיה, אכילה מתוך שעמום, אכילה רגשית ומיותרת.
    אם אתם חייבים לאכול עוד משהו מאוחר יותר, הסתפקו ביוגורט או פרי כארוחת לילה.

    הרזיה מוצלחת

  6. הגדירו את מנת האוכל שלכם מראש.
    הניחו בצלחת את המנה שאתם מתכננים לאכול והסתפקו במה ששמתם בצלחת. בלי תוספות.
    עכשיו, גובה הערימות בצלחת גם הוא מוגבל – עד 3 סמ’ גובה. אחרת הגדרת כמות האוכל לא תהיה יעילה.
  7. לעסו היטב
    כל ביס שאתם לוקחים לעסו היטב לפחות 20 פעמים. לעיסה ממושכת משפרת את העיכול, מאותת למוח שאנחנו אוכלים , מזרזת את תחושבת השובע כך שיוצא שאנחנו אוכלים פחות ושבעים יותר
  8. איכלו ליד שולחן
    התפנקו לכם בצלחת מסודרת, סכין ומזלג, כוס מים עם קשית ופלח לימון. הגישו לעצמכם מנה מפנקת של מזון.
    אל תאכלו בעמידה, או תוך כדי עשיה של משהו אחר.
    התייחסו לאוכל בכיף והתפנקו.
  9. מותר לזרוק אוכל.
    אכילה של “חבלים”, של שאריות אוכל מהצלחות של הילדים, שי מה שנשאר בקערה או בסיר, עלולה לעלות לכם בעור 1000 קלוריות שלא לקחתם בחשבון, לא תכננתם.
  10. המפתח להצלחה – ארגון מראש
    התארגנו על אוכל מראש. תכננו את התפריט שלכם שבוע ראש, הכינו במקרר ירקות שטופים ומוכנים לנשנוש, סלט ירקות לא מתובל, סיר ירקות מבושלים, סיר דגנים וקטניות… הכינו לעצמכם מנת אוכל לקחת לעבודה.
    עשו הכל כדי שלא להגיע למצב של רעב ואיבוד שליטה.

חלק מחוקי ה”עשה” ו”אל תעשה” שלמעלה מאוד פשוטים לביצוע.
חלק אחר פחות פשוט, ועדיין לא יותר מדי מסובך.
התחילו מלבצע לפחות 5 מתוך עשרת הדברות להרזיה מוצלחת ובהדרגה הוסיפו את חמשת הנותרים אל שגרת היום מיום שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: