בית » דיאטה להרזיה » משקה הפלאים להרזיה

משקה הפלאים להרזיה

לפני כמה ימים צילמתי עבורכם וידאו קצר המציג בפניכם את חשיבות השתיה המספקת של מים ומציע מספר דרכים להפוך את שתיית המים לכייפית.
הוידאו צולם בשעות הערב ואת מה שרציתי לומר קראתי מדף…

אני מבטיחה לצלם את הוידאו הבא בשעות הבוקר ולא לקרוא מדף.

בינתיים קבלו את הוידאו ומתחתיו את התמליל המלא של הוידאו למי שמעדיף לקרוא.

בחרתי לדבר על שתיה של מים כיון שמניסיוני גם בלי שום דיאטה אם רק נחליף את כל השתיה הקלה שלנו למים, במקום שתיית מוגזים ממותקים ואפילו דיאט, נוכל לראות ירידה במשקל.

משקה הפלאים להרזיה – מים

היום אני רוצה לדבר על משהו שאם מכל מה שאני מדברת עליו זה יהיה הדבר היחיד שתאמצו ותכניסו אותו לשגרת החיים שלכם, אתם תעשו לעצמכם טובה ענקית ואני אהיה מרוצה מאוד.

אני רוצה לדבר על משקה פלאים ששתיה של 5 כוסות ממנו ליום הוכיחה כמפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן המעי הגס ב- 45%, בסרטן השד ב-79% ובסרטן שלפוחית השתן ב-50%.
משקה קסם שמוסיף לעור שלנו לחות ומונע ממנו להיראות יבש.
שמנקה את הגוף מחומרי פסולת, רעלים וחומרים הגורמים להזדקנות.
שמשפר את פעילות מערכת העיכול ומשפר את המצב במקרים של עצירות.
משקה שמעורר במקרים של עייפות, שעוזר להוריד לחץ דם וכולסטרול, ששתייה של כוס אחת בלבד ממנו יכולה להרגיע רעב או חשק לנשנש.
משקה שהחשיבות שלו לתהליך ההרזיה עצום!

ועם כל זאת, אנחנו נוטים לזלזל בו ולהעדיף על פניו שתיה של משקאות אחרים שלא רק שאינם עוזרים לבריאות שלנו, להרגשה הטובה שלנו ולדיאטה שלנו – אלא ממש להיפך, שגורמים לנו להשמין, להרגיש כבדות ונפיחות ולגרום לגוף לצבור רעלנים שפוגעים בנו במיליון דרכים, כולל הפרעה לתהליך ההרזיה שלנו.

לקריאה נוספת >>>  הדיאטה של מיכל צפיר

על מה אנחנו מדברים היום?

על מים.

כשאומרים שצריך לשתות מספיק הכוונה היא לא לקפה, לא למשקאות ממותקים ומוגזים דיאט או לא, ואפילו לא למיצים טבעיים. אנחנו מדברים על מים.

מים פשוטים, מי ברז, מים מינרליים, מים מסוננים.
פשוט מים.

יש כמה טענות שאני חוזרת ושומעת בנוגע לשתיה של מים, אז בואו נפתור אותן אחת אחת.

יש שאומרים – לשתות מים זה משעמם. אין לזה טעם. לא כיף לשתות מים.

משעמם לכם לשתות מים? בואו נעשה את המים כייפיים.

מה דעתכם על כוס מים עם פרוסת לימון, עם עלי נענע, עם פרוסות מלפפון, עם פרוסות תות שדה, עם פרוסות תפוח ירוק חמצמץ?
הוסיפו חומרי טעם טבעיים למים שלכם כמו פרוסת פרי טריה ותקבלו מים בטעמים.
הכינו לעצמכם קנקן שלם של מים עם חתיכות פרי טריות… תתפנקו!

משעמם לכם לשתות מים? קבלו עוד טיפ.

אתם יודעים שאנחנו אוכלים עם העיניים? שמראה האוכל שלנו מהווה חלק בלתי נפרד מחווית האכילה ושובע?
אז הגישו לעצמכם את המים בכוס גבוהה, עם קשית, קוביות קרח. התפנקו לכם.

ואם מדברים על קוביות קרח, הרשו לי להראות לכם טיפ קטן וכייפי שישדרג לכם את המים.
כשאתם מקפיאים מים לקוביות, הכניסו לתאים בתבנית פרוסות קטנות של פרי או ירק, כמה עלים של עשבי תיבול שטעימים לכם.
תקבלו קוביות קרח מגניבות כאלה.

לקריאה נוספת >>>  10 צעדים להרזיה בטוחה - עקרונות של הצלחה בדיאטה

תשתוללו לכם!!!
שימו חתיכה של שזיף, אפרסק או עינב בקיץ, חצי תות באביב וקוביות אפרסמון בחורף.
שיהיה צבעוני ויפה שיוסיף טעמים טבעיים ובריאים למים שלכם ויפנק לכם את העיניים.

כל כך פשוט ליהנות משתיה של מים…

טענה אחרת שאני שומעת היא שאני שוכחת לשתות, אני לא צמאה.

טריקים לזכור לשתות מים

אני משתמשת בהמון טריקים לגרום לעצמי לשתות מים.
תזכורת בטלפון שיצלצל כל שעה ויזכיר לשתות כוס מים, בקבוק ליטר וחצי שמונח על השולחן במשרד וחייבים לסיים אותו לפני שמסיימים את יום העבודה, כוס מים לפני כל ארוחה וכוס מים בסיום כל ארוחה, כוס מים אחרי המקלחת, בקבוק מים אישי קטן שצמוד אלינו כל היום, כל אחד ומה שמתאים לו.

אני, למשל, יושבת מול מחשב כל היום. על השולחן שלי תמיד יש בקבוק מים גדול וכוס הפוכה מעליו. בכל פעם שאני מסיימת משימה, משהו שאני צריכה לעשות, אני מוזגת כוס מים ושותה אותה. שותה לחיים לסיום המשימה!
בנוסף כוס מים לפני כל ארוחה, כוס מים אחרי כל ארוחה, כוס מים על הבוקר עוד לפני הקפה… קיץ וחורף, אני משתדלת לזכור לשתות מים.

אני בטוחה שגם אתם תגלו את הטריקים הקטנים שיזכירו לכם לשתות. ולא חשוב אם אתם צמאים או לא.

אתם יודעים שכשתחושת הצמא מגיעה , כשאנחנו מרגישים צמאים, למעשה כבר חסרות לנו בגוף 3 כוסות נוזלים?
אבל אנחנו צמאים, שותים כמה שלוקים של משקה כלשהו ומבחינתנו העניין פתור. שתינו.
התוצאה היא שהגוף לא קיבל את המים שהוא באמת צריך והוא ממשיך להתייבש, להוריד את רמת העירנות שלנו, את רמת האנרגיה, את פעילות מערכת העיכול ולעשות את שאר הדברים שמחסור במים עושה לנו.

לקריאה נוספת >>>  תפריט דיאטה טבעוני - כולל מתכונים טבעוניים דיאטטים

מים

מנגנון הצמא שלנו מקולקל בדיוק כמו שמנגנון הרעב שלנו מקולקל.
אנחנו מרגישים רעב כשאנחנו בעצם לא רעבים ולכן אוכלים סתם כך, בלי סיבה, אבל אנחנו לא מרגישים צמא גם כשהגוף משווע למים.

אז אין לנו ברירה אלא לשתות בצורה מודעת. לזכור לשתות.

חברים, ברצינות. שתו מים.
כמה?
8-12 כוסות מים ליום. 2-3 ליטר ליום.

לחיים חברים!

לעוד טיפים של בריאות והרזיה אתם מוזמנים להקליק על הקישור מתחת לוידאו ולבקר באתר שלנו, להצטרף לדף הפייסבוק שלנו וליהנות מהמון טיפים מעשיים וכיפיים שיעזור לכם לאכול נכון ולרזות.

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: