בית » דיאטה להרזיה » איך להצליח ולהתמיד בדיאטה?

איך להצליח ולהתמיד בדיאטה?

אחת הבעיות הגדולות שאנו נתקלים בהן בנושא הדיאטות להרזיה הוא בעיית ההתמדה. השאלה “איך להצליח ולהתמיד בדיאטה?” חוזרת ונשמעת שוב ושוב.

רובנו יכולים לאכול לפי תפריט דיאטה למשך פרק זמן קצר.
רובנו יכולים להיצמד לתוכנית הרזיה לכמה ימים.
הבעיה היא שלפתע משהו קורה ואנחנו שוברים את הדיאטה.
גם בלי שמשהו יקרה, גם בלי פיתויים, אירועים, ארוחות חגיגיות, ישיבות במשרד או מפגש עם חברות בבית קפה, רובנו מתקשה לשמור דיאטה למשך פרק זמן ארוך.
המוטיבציה יורדת עם הזמן, גם כשיש תוצאות ואנחנו מקבלים מחמאות, עדיין קיימים רגעי שבירה, כשאנחנו עייפים, מתוסכלים, לחוצים או עצבניים, או סתם… משועממים.

גם אם ירדנו במשקל ואנחנו מרוצים מהתוצאות, למרות שאנו מודעים לעובדה שדווקא עכשיו צריכים לשמור על תוכנית אכילה מסודרת כדי לשמור על התוצאות וא להשמין חזרה, ובכל זאת השמירה קשה, וקיימת התמודדות בתוך תוכנו עם פיתויים ועם רגעים קשים.

מחקרים שנעשו בתחום הדיאטה להרזיה בדקו אם ניתן לשמור על המשקל שהושג בדיאטה למשך זמן רב.
המשתתפים במחקרים נשקלו מיד כשסיימו תוכנית הרזיה, ונפגשו שוב להישקל חמש שנים לאחר מכן.

התוצאה – מתוך 100 איש רק 3 הצליחו לשמור על המשקל החדש.

ובכל זאת, ניתן להצליח להיצמד לתוכנית אכילה דיאטטית, ניתן להטמיע אורח חיים בריא ואכילה נכונה כדרך חיים.

איך להצליח ולהתמיד בדיאטה?

איך עושים את זה?

איך להצליח ולהתמיד בדיאטה?

איך לשמור על המשקל שהגענו אליו במאמץ כה רב?

לקריאה נוספת >>>  הרזיה ללא דיאטה בחמישה צעדים פשוטים

החוק הבסיסי הוא לבנות תפריט מאוזן, שמכיל את כל אבות המזון, פחמימות בריאות, חלבונים רזים, שמנים בריאים וכמובן ירקות ופירות.
כדי שהתפריט יהיה מאוזן הוא צריך לכלול:
פחמימות, חלבונים, שומנים וכמובן פירות וירקות.
כדי להפיק את המקסימום הבריאותי מתפריט כזה הוא צריך לכלול מזון איכותי ובריא ולא ג’אנק פוד, מאפים מקמח לבן, סוכר לבן ומטוגנים.

פחמימות כמו אורז מלא, לחם מלא וקינואה.
חלבונים כמו דגים, בשר עוף ללא עור, ביצים ומוצרי חלב דלי שומן.
שומנים כמו טחינה, אבוקדו שקדים ואגוזים
פירות במקום ממתקים תעשייתיים, ירקות במקום חטיפים מלוחים.

החוק השני הוא להימנע ממהפכים. שינוי דרמטי מדי בתפריט היומי יהיה קשה מדי. שינויים קטנים באורח החיים ושינויים קטנים בתפריט היומי הם מפתח להצלחה.
החלפה של ממתק בפרי, החלפה של כריך קנוי בכריך בייתי ובריא, החלפה של בשר אדום במנת דג… קל יותר לביצוע ומאפשר הצלחה.

החוק השלישי הוא להתאים את התפריט לאורח החיים שלך ולא את עצמך לתפריט.
מי שעובד כל היום ואינו יכול לפנות זמן לאכול בצורה מסודרת ארוחת צהריים, יכול להחליף את ארוחת הצהריים עם ארוחת הערב ולאכול ארוחה חמה בערב וארוחה קלה יותר בצהריים.

מעט גמישות וארגון יכולים להבטיח שתצליחו לשמור על הדיאטה, להיצמד לתוכנית האכילה המסודרת והבריאה, לשמור על המשקל הנכון לגופכם.

איך להצליח ולהתמיד בדיאטה?

לא להרגיש מסכנים. לא להרגיש שאתם מוותרים על דברים שאתם אוהבים.
הפתרון לנקודה זו הוא מנה שבועית נבחרת שתרשו לעצמכם לאכול בכיף ובעושר.
מנה של כ- 500-600 קלוריות, שיכולה להיות פרוסת עוגה עשירה, 2 משולשי פיצה, מנת המבורגר (בלי הצ’יפס), גלידה או צ’יפס.
לאכול נכון אין פרושו שלא ליהנות מאוכל. כשאנו נמנעים לחלוטין מאוכל שאנחנו אוהבים , סביר שנרגיש אומללים ולא נצליח להתמיד בדיאטה.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה אחרי החגים – שיגרה של הרזיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: