בית » דיאטה להרזיה » דיאטה בהתאמה אישית – דיאטה שעובדת

דיאטה בהתאמה אישית – דיאטה שעובדת

כל מי שהצליח לרזות כמה קילוגרמים נתקל בשאלה – איזו דיאטה עשית.
כל אחד שמע ממישהו על דיאטה טובה שעובדת ואולי אפילו ניסה אותה בעצמו.

כל המעוניינים לרזות נמצאים כל הזמן בחיפוש אחר הדיאטה המוצלחת ביותר.
זו שקל לעמוד בה והקילוגרמים העודפים נושרים בלי מאמץ.

למעשה, הרבה תוכנית דיאטה התפרסמו אמוד מפה לאוזן. אנשים שהדיאטה עבדה בשבילם סיפרו לחבריהם וקרוביהם כך התפשטה הידיעה למעגלים רחבים של אנשים נוספים. במיוחד כיום עם הפייסבוק והרשתות החברתיות יכול מידע לגבי תכנית דיאטה כלשהי לעבור דרך ארוכה מפה לאוזן.
השאלה היא – האם זה טוב בשבילכם.

האם דיאטה שעבדה אצל מישהו אחר בקלות והתוצאות יפות תעשה את אותו הדבר עבורכם.

התשובה לא כל כך פשוטה.
ככלל, לא כל דיאטה מתאימה לכל אחד. מה שעבד עבור אדם אחד יכול שלא לעבוד עבור מישהו אחר.
בנוסף, מה שנחשב אצל אדם אחד לדיאטה קלה יכול להיות קשה לביצוע עבור אדם אחר.
לשם כך טוב לאמץ דיאטה בהתאמה אישית.

דיאטה בהתאמה אישית

קיימות שתי דרכים לקבל תוכנית דיאטה בהתאמה אישית.
האחת – לשבת עם דיאטנית ולבנות יחד תוכנית אכילה אישית על פי העדפות וטעם אישי. היתרון החשוב של הכנת תוכנית דיאטה עם דיאטנית מוסמכת הוא שתוך כדי בנייה של התוכנית יילקחו בחשבון כל הצרכים הבריאותיים שלכם והתוכנית שתתקבל תכיל את כל מרכיבי התזונה החשובים לשמירה על הבריאות.
השנייה – לבחור בתוכנית דיאטה מודולארית המאפשרת לבנות לעצמכם את התוכנית הנכונה עבורכם.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה לפני חתונה

למשל – יש אנשים המתקשים לוותר על מתוק. אנשים כאלה חייבים לקחת בחשבון שאם תוכנית הדיאטה שלהם לא תכיל כמות קטנה (אך חשובה) של מתוקים, יהיה קשה להתמיד בדיאטה הכוללת ויתור כל כך משמעותי מה שעלול לגרום לשבירה של הדיאטה וחזה להרגלי האכילה הישנים.
וגם – תוכנית דיאטה המחייבת פעילות גופנית יומית עלולה להיות בלתי אפשרית עבור אנשים בעלי לוח זמנים עמוס במיוחד או אנשים המתקשים פיזית בביצוע פעילות גופנית.

יוגורט ותות - דיאטהועוד נקודה –

מה אם תוכנית הדיאטה כוללת מאכלים שאינכם סובלים? שזה פשוט סבל לאכול?
לשם כך חשובה תוכנית דיאטה שתכלול תפריט יומי המותאם לכם אישית.
דיאטה הכוללת ספירת נקודות יכולה להתאים למי שמעוניין להרכיב לעצמו דיאטה אישית, דיאטה המציעה מספר אלטרנטיבות לכל ארוחה, חלופות מגוונות לכל מרכיב תזונה, יכולות גם כן להיות בסיס נהדר לדיאטה בהתאמה אישית.
למשל – אם מצוין בתפריט שניתן לאכול ביצה אחת, או חזה עוף בגריל, או פילה דג – כמרכיב חלבוני, תוכלו להרכיב לבין האלטרנטיבות את המנה הרצויה לכם.

אם זה נראה לכם מאמץ גדול מדי – בחרו בפגישה עם דיאטנית.
העיקר שהדיאטה לא תהפוך להיות סבל עצום, מערכת ויתורים מתסכלת שתוביל לשבירה והשמנה בחזרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: