בית » דיאטה להרזיה » לרדת במשקל בלי דיאטה

לרדת במשקל בלי דיאטה

כולנו חולמים שנוכל לרדת במשקל בלי דיאטה.
אף אחד לא רוצה לעשות שינויים ענקיים באורח החיים, להתחיל לאכול מאכלים לא טעימים, לוותר על אוכל טעים ואהוב… זה ברור.
אבל מה אם תוכלו לעשות כמה שינויים קטנים באורח החיים שיגרמו לכם לרדת במשקל בלי דיאטה?

אז זהו שאפשר.
אפשר לעשות כמה שינויים פשוטים וחכמים שיובילו לירידה במשקל בלי להרגיש בעונש, בלי לסבול, בלי תסכולים, ובלי ויתורים משמעותיים.
מוכנים?

קבלו את רשימת השינויים הקטנים שיגרמו לכם לרדת במשקל בלי דיאטה.

1. אוכלים ליד שולחן האוכל.
קיבעו לעצמכם מקום קבוע לשבת לאכול בו.
אל תאכלו במיטה, בסלון, ליד המחשב או מול הטלוויזיה.
החליטו שאוכלים רק ליד שוחלן האוכל וכשאוכלים – רק אוכלים , ולא עושים עוד דברים במקביל.

2. החליטו על זמני אכילה קבועים.
קיבעו לעצמכם שעות לאכילה, בהתאם לאורח החיים שלכם. פרסו את הארוחות על פני כל היום בהפרש של 3-4 שעות בין ארוחה לארוחה.
ושוב, כשאוכלים לא עושים שום דבר אחר באותו זמן. יושבים, אוכלים ונהנים מהאוכל בלי הסחות דעת.

3. הגישו לעצמכם צלחת ובה מנת האוכל שלכם – וזה כל מה שתאכלו בארוחה הזו.
הניחו כבר בתחילת הארוחה את כל מה שתרצו לאכול בתו ך הצלחת.
אל תקחו תוספות ואל תאכלו בשלבים. הניחו בצלחת את כל מה שאתם מתכננים לאכול בארוחה הזו – וזה כל מה שתאכלו בארוחה הזו.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה להרזיה לקראת חתונה

4. חלקו את הצלחת לשלושה חלקים.
חצי מהצלחת יהיה עמוס בירקות, רבע מהצלחת יכיל את החלבון העיקרי של הארוחה ורבע מהצלחת יכיל את הפחמימות העיקריות בארוחה הזו.

* אתם תתרגלו לאכול רק את מה שהנחתם לעצמכם בצלחת ולהסתפק בצלחת אחת מאורגנת בתבונה.
הגוף ילמד מהר מאוד להסתפק במנה מוגדרת של אוכל.
רק שחשוב לא לאכול תוך כדי עשיה של שום דבר אחר. כשאוכלים – רק אוכלים.

5. כשנכנסים הביתה לא נכנסים מיד למטבח.
נכנסתם הביתה מהעבודה? קחו כוס מים ועשו משה אחר לפני שתיכנסו למטבח.
דברו עם בני המשפחה למשך כחצי שעה, הורידו כביסה מהחבל, היכנסו קודם למקלחת להתרעננות מהירה, עשו משהו כלשהו תוך כדי שתיה של כוס מים לפני שתתעסקו באוכל.
הגוף ילמד להפריד בין ההגעה הביתה לבין אכילה.

6. אל תאכלו ישר מהסיר או האריזה.
את האוכל מניחים בצלחת, מתישבים ליד שולחן האוכל ומתרכזים באכילה.
מה שאנחנו חוטפים מתוך האריזה או מתוך הסיר אנחנו לא נוהגים לספור.
אכילה מסודרת נחשבת בעינינו ובמוחנו לאכילה, מה שמוביל לשובע.

7. שתו כוס מים לפני כל ארוחה.
הברכה בשתית כוס מים לפני כל ארוחה היא עצומה. גם תאכלו פחות, גם תרוו את הגוף.

8. איכלו לאט ולעסו היטב
לעסו היטב כדי לעזור למערכת העיכול לבצע את עבודתה. ואיכלו לאט כדי לאפשר למוח לקלוט שאכלתם וליצר אותות של שובע לגוף.

לקריאה נוספת >>>  אפשר לתקן את חילוף החומרים בגוף - ולרזות

9. אוכלים מצלחת גדולה? הקטינו את גודל הצלחת.
מנה של אוכל המונחת בצלחת קטנה יותר “משביעה” את העיניים. כיון שאנחנו אוכלים גם עם העיניים, חשוב שייראה כאילו אכלנו הרבה.
המוח ייצר אותות שובע מכמות פחותה של אוכל והנה לכם ירידה במשקל.

10 . אין לכם סבלנות לנהל יומן אכילה? צלמו את האוכל שלכם
התחילו לצלם את האוכל שלכם ולשמור בסלולארי תיעוד של כל מה שאכלתם.
בדרך זו תוכלו גם אתם לעקוב אחרי הכמויות והמאכלים שאתם מכניסים לגוף, תוכלו לאתר “מוקשי קלוריות” וללמוד את הרגלי האכילה שלכם.
כשתבינו את הרגלי האכילה שלכם טוב יותר, תוכלו להימנע יותר טוב מטעויות משמינות.

לרדת במשקל בלי דיאטה

הנה, בלי אף מילה על דיאטה.
אפשר לרדת במשקל בלי דיאטה, עם טיפה של מודעות להרגלים שלנו ולאורח החיים שלנו, עם שינויים קטנים שנבצע ונקפיד לעמוד בהם לאורך זמן.
אפשרי?
אני מאמינה שכן.
בהצלחה

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: