בית » דיאטה להרזיה » הג’ינס לוחץ? – בואו לשרוף שומנים

הג’ינס לוחץ? – בואו לשרוף שומנים

האם ידעתם שלא כל ירידה במשקל היא באמת הרזיה?

ירידה במשקל ללא שריפת שומנים משמעותה היא שאנו מדלדלים את מסת השריר בגוף ומאבדים נוזלים.

כשאנו עושים דיאטת כסאח ויורדים מהר במשקל, נדמה לנו שאנו מרזים, אבל האמת היא בעייתית.

הרעבה עצמית יוצרת מצב בו הגוף מחפש מקורות אחרים לתזונה, כיון שאין מספיק אוכל ומרכיבי תזונה חיוניים. על מנת לשמור על תפקודו ובריאותו צורך הגוף חומרים מזינים שהוא שואב מהשרירים ומהנוזלים בגוף.

התוצאה היא אמנם שאנו עולים על המשקל ורואים את מספר הקילוגרמים יורד, אבל מה שאיבדנו הוא שרירים ומים.

וחבל… כי כשיש מסת שרירי גבוהה בגוף, צריכת הקלוריות היומית גבוהה יותר והרזיה קורית מהר יותר ובקלות יותר. וגם, מחסור בנוזלים בגוף אינו מצב בריא.

וחבל… כי ירידה במשקל גורמת לנו באופן טבעי להגביר את צריכת הקלוריות (הגוף מושך אותנו לאכול כדי לשפר את המצב הבריאותי שלו), ובשורה התחתונה – כל ירידה במשקל תסתיים בהשמנה חזרה ובדרך כלל גם עם תוספות.

לכן עלינו להבין כי שריפת שומן, דלדול מצבורי השומן בגוף, צמצום כמויות השומן העוטף איברים בתוך הגוף, לא רק יעזרו לבריאותנו אלא גם יגרמו לנו להיראות הרבה יותר רזים, ליהנות מצמצום היקפים וגם מירידה במשקל.

סיכמנו – שריפת שומנים חיונית להרזיה.
אחרת זה בכלל לא הרזיה אלא ירידה במשקל שאינה בריאה לנו.

לקריאה נוספת >>>  דיאטת קליניקת מאיו

לשרוף שומנים

אז איך שורפים שומנים?

1.      לאכול כל שלוש שעות

2.      פחות פחמימות – יותר חלבונים

3.      אם אוכלים פחמימות אז רק יחד עם חלבונים

4.      לא לאכול פחמימות בערב

5.      אימון גופני יומי

מחקרים הוכיחו שארוחות עם מזונות חלבוניים בשילוב עם ירקות ישרפו יותר שומן בטני ויאפשרו לכם לסגור את הג’ינס מהר יותר, לעומת ארוחות עשירות בפחמימות או לעומת הימנעות מאוכל.

אז מה כדאי לאכול?

קבלו כמה דוגמאות לארוחות קלות שמספקות 25-כ גרם חלבון ועד 350 קלוריות:

חביתה מביצה + חלבון ביצה וכפית שמן זית, 2 פרוסות גבינה צהובה 9%, פרוסת לחם מלא, ירקות חתוכים.

חצי קופסה גבינה לבנה עד ,5% פרוסת גבינה צהובה 9%, 2 כפיות טחינה משומשום מלא, ירקות חתוכים.

מנה קטנה (100 גרם) של עוף/הודו/דג/בקר רזה בגריל או אפוי או מבושל, תפו”א בינוני, סלט ירקות בתוספת כפית שמן זית.

150 גרם טופו, חצי כוס אורז מלא מבושל, חצי כוס עדשים מבושלים, כפית שמן זית וירקות.

כוס דגנים מלאים מבושלים, כוס קטניות מבושלות, כפית שמן זית, ירקות.

עוד על שריפת שונים, הרזיה וירידה במשקל תוכלו למצוא כאן:

https://www.quickweightloss.co.il/quick_diet/weight-loss-fat-loss

על הרזיה באזור הבטן כאן:

https://www.quickweightloss.co.il/weightloss_diet/lose-belly-fat

למה חשוב לרזות בבטן – כאן:

https://www.quickweightloss.co.il/weightloss_diet/why-lose-belly-fat

ואם אתם רוצים להבטיח שהגוף שלכם ישרוף שומנים, כדאי שתשקלו שימוש בתוסף תזונה שמעודד את הגוף לשרוף שומנים.

דיאטת הפטל – תוסף תזונה 100% טבעי ו- 100% צמחי שמגביר את שריפת האנרגיה בגוף ומעודד פירוק ושריפת שומנים בגוף.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה להרזיה לקראת חתונה

גרסיניה קמבוג’יה – תוסף תזונה 100% טבעי ו- 100% צמחי שלא רק מגביר את שריפת השומנים בגוף אלא גם מדכא תיאבון ומרגיע את הדחף לנשנש.

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: