בית » דיאטה להרזיה » הדיאטה תקועה? למה אני לא מצליחה לרזות עוד?

הדיאטה תקועה? למה אני לא מצליחה לרזות עוד?

את בדיאטה , אוכלת בדיוק לפי התוכנית ואפילו מתעמלת פעמיים בשבוע.

כבר ירדת כמה קילוגרמים… אבל פתאום – הדיאטה נתקעה.

את אוכלת לפי תפריט דיאטה מדויק, מקפידה לאכול ארוחות קטנות ומאוזנות, שותה הרבה מים והאכזבה עצומה.

המשקל לא זז ונראה שהדיאטה לא עובדת.

את רואה שאפילו עלית במשקל למרות הדיאטה, איך זה ייתכן?

את מאוכזבת ומחליטה שהדיאטה לא עובדת.

חכי רגע!!!

קיראי את הכתבה למטה, אולי תשני את דעתך…

מה גורם לדיאטה תקועה?

למה פתאום הפסיקה הירידה במשקל?

איך יכול להיות שאת בדיאטה ואפילו עלית במשקל?

יכולות להיות כמה סיבות לדיאטה להיתקע. לפעמים הדיאטה בכלל לא נתקעה אלא שהגוף נמצא במצב בו לא רואים את ההרזיה והירידה במשקל.

קבלי את הסיבות הנפוצות הגורמות לתסכול ואפילו לשבירה של הדיאטה ותביני שאולי הדיאטה בכלל לא תקועה אלא שיש גורמים אחרים הגורמים לך להרגיש כך.

הסיבות בגללן יתכן שנראה לך שהדיאטה תקועה

1. האם אכלת אוכל מלוח?

סוגי אוכל מסוימים המכילים נתרן (מלח) ברמה מוגברת גורמים לצבירה של נוזלים בגוף למשך יום יומיים אחרי אכילת האוכל הזה.למה הדיאטה תקועה

משקל הנוזלים המצטברים בגוף יכול להיות אפילו שני קילו, מה שתראי על המשקל הוא שלא ירדת ואולי אפילו עלית במשקל, אבל הכל בגלל רוטב הסויה ששמת בירקות המאודים או חמוצים שנשנשת ליד הכריך הדיאטטי שלך.

לפעמים אפילו תרגישי את אצבעות הידיים או כפות הרגליים נפוחות מהרגיל מה שמאשר שזו אכן הצטברות נוזלים בגוף.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה ופירות קיץ

במקרה כזה צריך להמשיך בדיאטה כרגיל ולהישקל כעבור יום יומיים שוב. סביר שתראי ירידה במשקל.

להבא נסי להפחית בכמות המלח באוכל ולאכול פחות מאכלים מלוחים.

2. האם את לפני המחזור?

השינויים ההורמונאליים בגוף בשבוע (בערך) לפני המחזור עלולים לגרום לצבירת נוזלים בגוף, נפיחות והרגשת כבדות.

שינויים אלה נורמליי ובימים אלה את באמת לא יכולה לדעת אם באמת רזית ואם המשקל יורד. את עלולה אפילו לראות עליה מסוימת במשקל.

פשוט חכי כמה ימים והישקלי שוב. אצל רוב הנשים כבר ביום הראשון של המחזור ניתן לראות שוב את המשקל האמיתי של הגוף. אצל חלק מהנשים יש להמתין עד לאחר סיום המחזור ולהישקל.

3. את נוטלת גלולות? למניעת הריון? כטיפול הורמונאלי?

גלולות הורמונים מכל סוג, אם אלה גלולות למניעת הריון או כדורים הורמונליים טיפוליים יגרמו לתנודות בצבירת הנוזלים בגוף. נטילת גלולות הורמונים יכולה בהחלט לגרום לעליה של קילו אנו שניים במשקל ולהפריע לקצב ההרזיה גם כשאת בדיאטה.

אם את נוטלת גלולות קחי זאת בחשבון והוסיפי פעילות גופנית לתוכנית ההרזיה שלך. הפעילות הגופנית תמנע צמחיה של רקמת השומן בגך ותעזור לשרוף קלוריות ושומנים מיותרים.

4. סובלת מעצירות?

הרבה מאוד נשים סובלות מעצירות. הדבר קורה בגלל פעילות לא תקינה של מערכת העיכול. התוצאה יכולה להיות השמנה של קילו אנו שניים רק בגלל העצירות.

אם את סובלת מעצירות כדאי לפנות לדיאטנית שתעזור לך להתאים תפריט שיעורר את מערכת העיכול לפעולה ולהתרוקנות.

לקריאה נוספת >>>  הרזיה ב- 15 צעדים קטנים ופשוטים

כדאי להוסיף לתפריט היומי יוגורט, שתיית מים מרובה והקפדה על אכילת ירקות טריים.

מאכלים הגורמים לעצירות בדרך כלל הם: קמח לבן, סוכר לבן, אורז לבן, בננות, רימונים, שוקולד וקקאו.

רק לאחר שתבצעו שינויים ותיקונים בתפריט האכילה ותחזירו את מערכת העיכול לפעילות תקינה תוכלו לראות את ההרזיה והירידה במשקל.

5. האם את בגיל המעבר?

שינויים של גיל המעבר יכולים להתרחש בגוף למשך תקופה של בין מספר חודשים עד כמה שנים.

הגוף אינו מתפקד ביציבות בתקופה זו ועלולות להיות תנודות במשקל.

לכן, בפרק זה של החיים אי אפשר להתייחס למשקל הגוף מדי יום, אלא לבחון את השינויים במשקל והירידה במשקל לאורך פרק זמן.

אפשר להישקל מדי יום אבל לא להתייחס לנתוני המשקל אלא בממוצע לחודש.

6. סובלת מנפיחות בבטן?

יש מאכלים הגורמים לנפיחות והצטברות גזים במערכת העיכול. למרות שאלו “רק גזים” יש להם משקל ואנו רואים לפעמים עליה במשקל רק בגלל הנפיחות בבטן.

במקרה כזה כדאי להתייעץ עם דיאטנית ולהתאים תפריט אכילה שאינו גורם לנפיחות בבטן. בין המאכלים הידעוים ביכולת לגרום לכך ניתן למצוא: שעועית, עדשים, אפונה, סויה, תחליפי בשר, חומוס ועוד.

גם לעיסת מסטיק, אכילת ירקות כמו קולורבי, צנון, צנונית, אוכל עם ממתיקים מלאכותיים או שום ובצל לא מבושלים עלולים לגרום לנפיחות בבטןף לתחושת כבדות בבטן ועליה במשקל באופן זמני.

לאחר כמה ימים כשהבטן נרגעת ניתן להישקל שוב ולראות את הירידה במשקל.

לקריאה נוספת >>>  הסוד להרזיה, העיקרון של דיאטה מוצלחת

7. האם את מתאמנת בחדר כושר על מנת לבנות שרירים?

שריר שוקל יותר משומן. ככל שתבני שרירים יעלה משקל הגוף. נכון שתהיי חטובה יותר ושההיקפים יירדו במקומות מסוימים בגוף, אך המשקל יעלה.

אם את בדיאטה הרזיה ומתאמנת כדי לבנות שרירים, קחי בחשבון שהמשקל הוא לא המדד הנכון לתוצאות אל מראה הגוף.

8. באיזו שעה נשקלת? בערב?

אחרי כל היום, בו אכלנו ושתינו, בשעות הערב מתחילה מערכת העיכול להאט ומשקל הגוך יכול להראות עליה במשקל. משקל המזון והשתיה שעדיין נמצאים במערכת העיכול משתתפים במשקל הגוף.

רק בבוקר תוכלי לראות את משקל גופך הנכון. לפני שאת מתחילה לאכול או לשתות.

בכל מקרה מומלץ להישקל תמיד על אותו משקל, כשאת לובשת את אותם בגדים ובערך באותו זמן בכל פעם.

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: