בית » דיאטה להרזיה » חמשת הסודות של האנשים הרזים נחשפים

חמשת הסודות של האנשים הרזים נחשפים

לפצוח בדיאטה להרזיה זו החלטה גדולה וקשה. לשנות דברים קטנים בהחלטות הקטנות שלנו בחיי היומיום, זה פשוט וקל.
מה שמפתיע כאן הוא ששינויים קטנים בהחלטות הקטנות שלנו בנוגע לאוכל בחיי היומיום יכולות להצטבר במשך הזמן לכדי שינוי משמעותי, ירידה משמעותית במשקל. הרזיה של ממש.
אחד הטיפים הפופולאריים ביותר שניתן לתת למי שמנסה לרזות הוא לחשוב כמו אדם רזה.

אדם רזה, שכלאורה אוכל כל מה שבא לו ועדיין נשאר רזה. מה מאפיין את החשיבה של הרזים?

  1. הם לא אוכלים מה שלא טעים להם.
  2. הם לא מעמיסים בצלחת.
  3. הם מפסיקים לאכול כשמספיק להם.
  4. הם יודעים להגיד ‘לא’ , לסרב בנימוס, לוותר על אוכל.
  5. הם משאירים אוכל בצלחת.

הסודות של האנשים הרזים

חמשת הסודות של האנשים הרזים

1 – לאכול רק מה שטעים לנו. ליהנות מהאוכל.

כמה פעמים מצאתם את עצמכם אוכלים בייגלה לא כל כך טריים? מחסלים צ’יפסים קרים שנשארו מהארוחה? בולסים את 2-3 הוופלים שנשארו בשקית הפתוחה מאתמול? מחסלים כריך גם אם הלחם לא טרי?

אז זהו שאנשים רזים לא עושים דברים כאלה.
או במילים אחרות – אם זה לא באמת טעים לא שווה לאכול את זה.
לא טעים – לא אוכלים.

קבלו החלטה שלא מתפשרים על הטעם.
אם כבר מכניסים קלוריות לגוף – שלפחות זה יהיה מפנק וטעים באמת.
אם החלטתם לאכול שוקולד, התענגו עליו. אם הוא לא ממש טעים (ויש כאלה שוקולדים), חבל לשלם את המחיר הקלורי הכבד שלו.
אם הטעם הוא רק ‘בסדר’, אם המאכל הוא ‘שגרתי’ או ‘משעמם’, אל תבזבזו עליו קלוריות.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה בלי דיאטה – לרזות בלי לעשות דיאטה

2 – הצורך לעמיס על הצלחת.

אנשים רזים מניחים בצלחת כמות קטנה של אוכל כשלב ראשון. הם טועמים ובודקים אם טעים להם. אם האוכל באמת טעים, והכמות לא מספיקה להם הם יחזרו לקחת עוד, אבל לעיתים קרובות גם אם האוכל באמת טעים להם, הם יסיימו רק את הכמות הקטנה שהניחו בצלחתם ולא יטרחו לקחת תוספת.

התענוג מוצה. חווית האכילה נחוותה ואין צורך להמשיך ללעוס.

3 – להפסיק לאכול כשמספיק לנו.

מותר להפסיק לאכול גם אם עוד לא גמרנו מהצלחת. טעמנו? אכלנו כמה ביסים? זה כבר לא מרגש? זה כבר לא מפנק? – אז די. מספיק. מיציתם את הטעם. אין סיבה להמשיך לאכול רק כי יש עוד אוכל בצלחת. אין סיבה להמשיך להכניס קלוריות לגוף רק כי הפרוסה עוד לא גמורה, רק כי נשאר עוד בשקית.
אחרי שניים שלושה ביסים, הניחו את המזלג, הניחו את השקית, ונסו להפסיק.
החשק לאכול כבר נרגע – שהרי אכלתם מהמאכל בו חשקתם.
מעכשיו זו אכילה מכוח האינרציה… סתם…

4 – לסרב בנימוס

כמה פעמים קיבלתם לידיכם צלחת ובה פרוסת עוגת יום הולדת וכשטעמתם אותה, גיליתם שהיא לא הכי עשירה ומפנקת כמו שהיא נראתה לכם?

כמה פעמים העבירו דרככם צלחת ובה חטיפים או פיצוחים?

אז את הצלחת שמעבירים דרככם, אפשר להעביר הלאה גם בלי לקחת חופן ממנה. פשוט להעביר הלאה תוך כדי שיחה נעימה.
את פרוסת העוגה שטעמתם והיא לא שווה את המחיר הקלורי האדיר שלה – הניחו חזרה והמשיכו במפגש החברי… אל תסרבו לקבל פרוסת עוגה. קבלו את הצלחת בחיוך. טעמו מהעוגה, אפילו שני ביסים. אבל אם היא לא מענגת אתכם, הפסיקו את האכילה. הניחו את הצלחת ודי.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה מעל גיל שישים

5 – מותר להשאיר אוכל בצלחת.

מותר לזרוק שאריות אוכל לפח. מותר לא לסיים את כל מה שהוגש לכם.
פשוט מותר.
איכלו בתבונה, רק את מה שטעים לכם ושווה לכם קלורית. הפסיקו את האכילה אם היא מתרחשת רק מכוח האינרציה, ואת השאריות השאירו בצלחת.

זה מה שאנשים רזים עושים. בלי בעיות. וזה מה שמאפשר להם להיות רזים. נקודה.

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: