בית » דיאטה להרזיה » לרזות 40 קילו בחמש שניות

לרזות 40 קילו בחמש שניות

את התמונה הזו אולי כבר ראיתם אינספור פעמים ברשת. כל אתרי החדשות, והרשתות החברתיות כבר הראו לנו את התמונה הזו המתארת את הירידה במשקל של אמנדה.

למי שלא ראה ועוד לא שמע את הסיפר, הנה התקציר:

אמנדה שקלה יותר מ- 100 קילו והתקשתה להיכנס למשטר דיאטה מסודר כדי לרדת את המשקל המיותר.

האסטרטגיה בה היא בחרה היתה לפתוח את הדיאטה שלה ברשת החברתית ולשתף את כולם בדיאטה שלה ותהליך ההרזיה שהיא עוברת.
אחת לחודש היא נעמדה בדיוק באותו מקום וצילמה תמונה אחת שלה בתנוחה דומה.

את התמונה היא שיתפה ברשת וסיפרה לכולם על החוויה שלה, הקשיים, האתגרים וההצלחות הקטנות המלוות תהליך הרזיה של כל אחד.
התמיכה העצומה לה היא זכתה מחבריה לרשת הפייסבוק, היא שעזרה לה, חיזקה אותה ואיפשרה לה להתמודד בקלות יותר עם הרגעים הקשים של הדיאטה, עם רגעי השבירה, עם הסבלנות הנדרשת כדי לרזות… עם כל מה שמוכר לנו כל כך מהחוויה הפרטית שלנו עם דיאטה להרזיה.

מה היה תפריט הדיאטה של אמנדה? שאיפשר לרזות 40 קילו?

היא בחרה בתפריט דיאטת חלבונים, שבעיקרון כולל 3 ארוחות ביום המבוססות על אכילת חלבונים רזים (מוצרי חלב, בשר רזה, עוף בלי עור, ביצים ודגים), עם שפע ירקות ומיעוט של פחמימות, וארוחות ביניים המורכבות בעיקר מאכילת פרי ושתיה בלתי מוגבלת של מים ותה ירוק.
למעוניינים יש תפריט לדיאטת חלבונים – כאן, כמו גם דיאטה דלת פחמימות (שזה בעיקרון אותו דבר) – כאן.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה לפני חתונה

בסיכומה של תקופה, ירדה אמנדה למעלה מ- 40 קילו ואת כל הצילומים שלה שצילמה מדי חודש, חיברה לסרטון קצר, בן 5 שניות המראה את התהליך.

הנה הוא לפניכם:

עד כאן הסיפור של אמנדה.

בכל סיפור הדיאטה היפה הזה, אני רוצה להתייחס לשתי נקודות.

נקודה ראשונה:

רעננו את הדף הזה כמה פעמים ובכל פעם הסתכלו בסרטון של אמנדה. כך תוכלו לראות יותר בקלות את הנקודה אליה שמתי לב.
מתי שהוא בתוך הסרטון אתם רואים את אמנדה – משמינה חזרה!!!
כן… מסתבר שתהליך ההרזיה שלה לא היה שונה כל כך מהחוויה של רובנו.
הרזיה אינה תהליך שקורה בקו ישר כלפי מטה. יש ימים טובים יותר וימים פחות טובים. יש שבועות שנרזה יותר ושבועות שהמשקל ייעצר או אפילו יעלה חזרה.
מה שמעניין בסרטון הוא שאמנדה לא נשברה ולא הפסיקה. היא המשיכה בהתמדה עד השגת המטרה – משקל היעד שלה.

כולנו מכירים את התופעה שבאמצע הדיאטה, כשהמשקל כבר מתחיל להיראות יותר טוב, פתאום מתחילה עצירה ואיפילו עליה חזרה במשקל.
בנקודה זו רבים מאיתנו מתייאשים ומפסיקים ופה יש משהו חשוב ללמוד מאמנדה.
עצירה ואפילו עליה חזרה במשקל היא חלק בלתי נפרד מתהליך ההרזיה.
זו בעצן הנקודה בה נבחנת הנחישות שלנו. כוח הרצון.
ובנקודה זו שיתוף ברשת וקבלת חיזוקים מאנשים אחרים יכולה מאוד לעזור.

פה אני רוצה להציע לכם הצעה.
אתם מוזמנים להעלות תמונה “לפני” שלכם לדף הפייסבוק שלנו ולרשום כמה מילים על עצמכם.
לאחר חודש הצטלמו שוב והעלו לאותו שרשור הודעות שפתחתם בדף, את התמונה העדכנית… וכך הלאה…
תנו לעשרות אלפי החברים בדף לשמש כקבוצת תמיכה עבורכם.
אני בטוחה שכולנו נשמח לעודד ולתמוך אחד בשני…

לקריאה נוספת >>>  דיאטת חלבונים ופירות

וזו , בעצם הנקודה השניה שרציתי להעלות.

נקודה שניה.

הפייסבוק, למרות היותו זולל זמן רציני ומקום לאנשים לפרוק תסכולים ולהביע עצמם, יכול להפוך להיות כלי חשוב שיעזור לכם לרזות.
בואו ננסה. אני אישית מתחייבת להיות מעורבת בתהליך ההרזיה של כל מי שיעלה תמונות וימשיך לשתף אותנו בהתקדמות, ואני בטוחה שגם החברים האחרים בדף ישמחו לשמש תומכי הרזיה.

לפני ואחרי דיאטה מהירה

לא יודעים איפה דף הפייסבוק שלנו?

עוד לא עשיתם ‘לייק’ והצטרפתם לקבוצת ההרזיה הגדולה והתומכת שלנו?

הנה הוא כאן:

https://www.facebook.com/quickweightloss.co.il

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: