בית » דיאטה להרזיה » 13 טיפים קלים להרזיה

13 טיפים קלים להרזיה

הקיץ הזה תוכלו לצאת לשפת הים ולבריכה ללא מבוכה.
13 הטיפים מטה יעזרו לכם להיכנס למסלול הנכון והבטוח להרזיה.

13 טיפים קלים להרזיה

נתחיל עם שינה

שינה נותנת לנו אנרגיה שנוכל לשרוף במהלך היום.
לאנשים שישנים פחות משש שעות בלילה יש 27 אחוזים יותר סיכוי להיות שמנים.
כשהמספר יורד  לארבע שעות שינה בלילה, מתקבל סיכוי של 67 אחוזים להשמנה.

לאכול ארוחת בוקר

אכילת ארוחת בוקר בריאה, עשירה בחומרים מזינים, הכוללת חלבונים, דגנים ופירות – תעזור לשמור על רמת אינסולין קבועה למשך כל הבוקר ולמנוע אכילת יתר בהמשך היום.

13 טיפים קלים להרזיה

לאכול לעתים קרובות יותר

ייתכן שגם אתם גדלתם על הרעיון של שלוש ארוחות ביום. זה זמן לשכוח את מה שהכרנו ולעבור לאכול 5-6 ארוחות ביום.  אכילת כמויות קטנות יותר, בתדירות גבוהה יותר עוזרת להרזיה.
התוצאה היא שתרגישו מלאים יותר לאורך כל היום, ונוטים פחות לאכול יותר מדי מתוך רעב.

להיכנס לקצב הנכון

מומלץ להשקיע לפחות 30 דקות באכילת כל ארוחה.
לוקח בערך 20 דקות למוח שלנו להבין שאכלנו וואנחנו שבעים.
שתיית מים לפני ובמהלך ארוחה היא דרך טובה להאט אץ קצה האכילה ולהתמלא.
מחקרים הוכיחו כי אנשים ששותים שתי כוסות מים לפני כל ארוחה צורכים פחות קלוריות במשך היום.

לשתות קפה

כן, קפה מועיל להרזיה, אבל יש לשים לב. לא להוסיף לקפה שמנת, סוכר או ממתיקים מלאכותיים.
אנחנו מדברים רק על קפהשחור כאן בלי חלב סוכר או תוספות אחרות.מומלץ לשתות קפה  פעמיים ביום.
הקפאין מועיל לירידה במשקל.

לקריאה נוספת >>>  תפריט דיאטה – מה לאכול כדי לרזות

ללעוס מסטיק

כן, לעיסת מסטיק ללא סוכר יכולה לעזור לשמור על המשקל. לעיסת המסטיק משחררת הורמונים במוח שמאותתים על שובע.

חטיפים בעבודה

כדאי להביא לעבודה שני חטיפים קטנים כל יום – פרי ומוצר חלב דל שומן (גבינת קוטג’, יוגורט, וכו ‘) הן בחירה טובה.

לאכול שוקולד מריר

עכשיו אנחנו מגיעים לדברים טובים.  שוקולד מריר הוא בחירה בריאה כשמדובר בממתקים ( שוקולד בעל 70 אחוזים קקאו) והכמות המקסימלית ליום היא היא קוביה אחת או שתיים.

לספור צעדים

הליכה היא פעילות גופנית מומלצת, בכל גיל וכמעט לכל מצב בריאותי. קניה של מד צעדים (פדומטר, בחנויות מוצרי ספורט) שיספור את מספר הצעדים היומי שלנו תיתן לנו קנה מידה לגבי רמת הפעילות שעשינו.
נסו להגיע ל- 10,000 צעדים ביום. זה לא כל כך מסובך…

לשתות יותר מים

אין לנו מושג כמה קלוריות אנחנו מכניסים לגוף רק בגלל צריכה של משקאות ממותקים. משקאות ממותקים או מוגזים מעוררים , בנוסף, את תחשובת הרעב.
שתיית משקאות דיאט מכניסה לגוף כמויות של כימיקלים.
כדאי פשוט לעבור לשתיה של מים. והרבה..

לאכול ליד שולחן

מחקרים מראים כי אכילה ליד שולחן גורמת לאכול לאט יותר, נותנת למוח הזדמנות לאותת לגוףעל שובע, וגורמת לאכול פחות.
כשאנו מתיישבים לאכול, כדאי להשתמש בצלחת קטנה – זו דרך קלה לשלוט בגודל המנה שלנו.

איך ומתי להישקל

לקריאה נוספת >>>  דיאטת חלבונים מהירה – דיאטה ללא פחמימות

אם רוצים לעקוב אחרי ההתקדמות נצטרך להישקל. כדאי להישקל בכל יום באותה שעה. או ממש בבוקר אחרי הביקור בשירותים או רגע לפני שהולכים לישון.

תרצו לקרוא גם על

לרזות בלי להתאמץ – העקרונות שמבטיחים ירידה במשקל בקלות

לרזות בלי להתאמץ? איך אפשר? – אני שומעת אתכם שואלים בתימהון. אז נכון, כל דבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: