בית » דיאטה להרזיה » 10 צעדים להרזיה בטוחה – עקרונות של הצלחה בדיאטה

10 צעדים להרזיה בטוחה – עקרונות של הצלחה בדיאטה

קבלו 10 צעדים להרזיה בטוחה.
כל מה שצריך לעשות הוא להקפיד לעמוד בעשרת העקרונות הבסיסיים שנפרט מיד ואנו בטוחים שההרזיה תקרה.

כל כך הרבה מידע מסתובב ברשת בעניין דיאטה להרזיה.
כל כך הרבה רעיונות וטיפים וטריקים.
כל מי שרוצים לרזות מחפשים כל הזמן עוד דרכים ועוד קיצורי דרך להרזיה מהירה.
למה לסבך את מה שכל כך פשוט?
קבלו את עשרת הדברות להרזיה בטוחה.
כל מה שצריך לעשות הוא להקפיד לעמוד בעשרת העקרונות הבסיסיים שנפרט מיד ואנו בטוחים שההרזיה תקרה.

10 צעדים להרזיה בטוחה

לשתות 10-8 כוסות שתייה ביום – מים, סודה, משקאות דיאט, תה מכל סוג או קפה ללא סוכר (מי שרוצה יכול להשתמש בממתיק מלאכותי) ואם צריך אז עם מעט חלב דל שומן.

לאכול ארוחות קטנות המחולקות על פני כל היום, ארוחה קטנה כל 4-3 שעות.

הארוחה יכולה להיות מורכבת מכריך – 2 פרוסות (רצוי לחם קל), עם שכבה דקה של ממרח (גבינות עד 5%, אבוקדו, טחינה, חומוס, איקרה, פרוסת פסטרמה או סלמון, טונה, סרדין, סלטי חצילים ועוד),
או כוס עד כוס וחצי (לאחר בישול) של אורז /פסטה/ גריסים/ קטניות/קינואה/כוסמת או בטטה או תפו”א אחד.

כל ארוחה כזו חייבת לכלול שפע של ירקות – טריים, מבושלים, מוקפצים, מכל הסוגים ובכל הצבעים, פרט לתפו”א, בטטה, תירס וקטניות יבשות.
את הירקות מותר לאכול גם בין הארוחות.

להגביל את כמות הפירות ליום – עד 2-1 ביום. לא לשתות מיצי פירות ולא לאכול סלטי פירות.

לאכול בשר רזה (עוף, הודו או פילה או סינטה של בקר), או דג, סושי או פירות ים בליווי ירקות וללא תוספות אחרות.

הבשר צריך להיות בלי עור, ולהיות מבושל בלי שומן או ציפוי מפירורי לחם או קמח וללא רטבים שמנים.

מומלץ לצרוך כל יום 1-2 כפות שמן זית או שמן קנולה, בסלט, בבישול, בטיגון קל או בהקפצה.
ניתן לאכול ביצה בכל צורת הכנה 4-3 פעמים בשבוע.

לאכול פעם ביום מוצר חלב (ללא סוכר) עד 5% שומן, לדוגמא לבן או יוגורט טבעי, או מעדן חלב דיאטטי או 3-2 כפות גבינה לבנה.

כדאי לוותר על קינוחים וממתקים. עצם האכילה כל 3-4 שעות תעזור לכם להימנע ממתוקים.

טיפ אחרון – הליכה של 30-45 דקות 4-5 פעמים בשבוע או כל פעילות מתונה אחרת, לבחירתכם, יזרזו את התוצאות 🙂

לקריאה נוספת >>>  10 עקרונות להרזיה שהוכחו מדעית

10 צעדים להרזיה בטוחה

תרצו לקרוא גם על

לבנות לעצמך תפריט דיאטה

רוצה לבנות לעצמך תפריט דיאטה שיעבוד?

הכתבה הזו היא עבורכם, אם גם אתם רוצים “לבנות לעצמך תפריט דיאטה”. כל כך הרבה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: