בית » דיאטה מהירה להרזיה – טיפים להצלחה בדיאטת הרזייה

דיאטה מהירה להרזיה – טיפים להצלחה בדיאטת הרזייה

אם הינכם מעוניינים לעשות דיאטה מהירה להרזיה או דיאטה מתונה והדרגתית, אתם צריכים את המידע הנכון.
כיון שרב האנשים המעוניינים לרזות מקבלים מידע שאינו מדויק לגבי דיאטות הרזיה , רבים אינם מצליחים לרזות במהירות ובהצלחה.

כשמתחילים תוכנית דיאטה להרזיה, חייבים לקחת בחשבון שכל גוף מתנהג אחרת, ולכן לכל אדם תתאים דיאטה אחרת.
אדם אחד שדיאטת חלבונים דלת פחמימות תעבוד מצוין עבורו ואדם אחר שדווקא דיאטה עתירת פחמימות תצליח להניע עבורו הרזיה מהירה וקלה יותר.
הסיבות לשינויים ולעובדה שלא כל דיאטה תעבוד אותו דבר עבור כולם קשורות במגוון גדול של סיבות. החל ברקע הגנטי של האדם, המצב הבריאותי וההומונאלי (במיוחד אצל נשים), וכמובן אורח החיים.

ועדיין על מנת להצליח בדיאטה להרזיה יש כמה עקרונות בסיס, טיפים להצלחה בדיאטה להרזיה.

את העקרונות האלה ניתן לקבל מדיאטנית כללית, דיאטנית קלינית או לקרוא אותם באתרי אינטרנט כמו זה, שלנו.

דיאטה מהירה להרזיה

לפניכם מספר טיפים ועקרונות להצלחת דיאטה מהירה להרזיה:

ניתן למצוא הרבה מאוד טיפים להרזיה במקורות שונים. לא כולם מדויקים ולא כולם יובילו אתכם לרזות במהירות ובהצלחה כפי שאתם מקווים. לכן חשוב להתייעץ ברופא המטפל שלכם לפני התחלה של דיאטה חדשה. הרופא המכיר אתכם ואת ההיסטוריה הרפואית שלכם יוכל לחוות דעה לגבי תוכנית ההרזיה שאתם מתכננים.
רוב תכניות ההרזיה אינן מתכון לחיים. הן מתוכננות להרזיה של מספר קילוגרמים במשך פרק זמן מוגדר. שמירה על המשקל הרצוי דורשת התייחסות אחרת לדיאטה היומית. כאן מדובר באורח חיים חדש לא בהרפתקה לטווח קצר.

לכן, לטווח הארוך, אנחנו לא מדברים על דיאטה אלא על אורח חיים בריא ונכון… לכל החיים.

– תפריט דיאטה מאוזן ופעילות גופנית קבועה הם המפתח להצלחה בירידה במשקל, בהרזיה ובשמירה על המשקל הרצוי.
הבחירה בתפריט דיאטת כסאח עלולה להיות הסיבה בגללה לא תוכלו להתמיד באכילה לפי תוכנית דיאטה זו, לשבירה והשמנה מהירה חזרה.
לכן תפריט דיאטה מאוזן יכול להיות המפתח שלכם להצלחה.
– רב האנשים מוצאים את עצמם בדיאטה משך רב חייהם. הסיבה היא שהמשקל העודף נוטה לחזור ובגדול. לעומת זאת אלה שלוקחים את אורח חייהם ברצינות, אוכלים תפריט מאוזן ומתעמלים ימצאו עצמם ממשיכים לרדת במשקל ומצליחים לשמור על המשקל הרצוי לאורך זמן.
פירוש העניין הוא שהבחירה בתזונה נכונה, בריאה ודלת קלוריות כאורח חיים לטווח ארוך, בלי לעלות כל יום על המשקל, יכולה להבטיח את הצלחת התוכנית שלכם של דיאטה להרזיה.
– הרזיה הוא תהליך די פשוט. פירושו המעשי הוא לשרוף יותר קלוריות משאתם מכניסים לגוף. זהו העיקרון הבסיסי של דיאטת הרזיה מוצלחת.
יחד עם זאת, בחלק גדול מהמקרים מנגנון חילוף החומרים בגוף ייכנס לפעולה ויימתן את קצב ההרזיה בפרק זמן מסוים של הדיאטה. זה הזמן בו הנחישות שלכם להצליח בדיאטה להרזיה נבחנת. פשוט המשיכו הלאה…
– שתפו את סביבתכם בתהליך. הודיעו לבני משפחתכם וחבריכם על כוונתכם לרזות. עצם ההצהרה תעזור לכם להתמיד בתהליך ולהצליח.
לרובנו עצם ההודעה לסביבתנו על התוכנית שלנו לרזות, תעזור לנו להתמיד, פשוט על מנת שלא נצטרך להודות בכישלון.
– קבעו לעצמכם משקל יעד הגיוני. קביעת משקל יעד נמוך מדי, אינו הגיוני ועלול להוביל אתכם אל תוצאה של התפכחות מאשליה וייאוש. קביעת מטרות קצרות טווח תאפשר לכם להשיג יעד אחד יעד, בהדרגה, תחזק את תחושת ההצלחה ותאפשר עמידה ביעדים לאורך זמן.
החליטו בכל שבוע על יעד שבועי, מטרה ברורה שתוכלו לעמוד בה. למשל: השבוע אוכל בכל ארוחה סלט ירקות, או השבוע אצא להליכות לפחות 3 פעמים במהלך השבוע, או השבוע אשתה לפחות 8 כוסות מים בכל יום. ובסיומו של השבוע העניקו לעצמכם צ'ופר כייפי – ארוחה של 500 קלוריות לבחירתכם: פיצה, פלאפל, פרוסת עוגה מפנקת… מגיע לכם.

אתם עלולים להאמין שאם מישהו אחר הצליח לרזות 10 קילוגרמים בחודש – גם אתם תצליחו לעשות זאת. למעשה, לעולם אל תשוו עצמכם לאחרים. כל גוף שונה ויגיב אחרת אפילו לאותה תוכנית הרזיה ואותה דיאטה מהירה להרזיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: