בית » סוגי דיאטה מהירה – איך לבחור את תוכנית דיאטה מתאימה לך

סוגי דיאטה מהירה – איך לבחור את תוכנית דיאטה מתאימה לך

הן במקרים של דיאטה מהירה והן במקרים של תוכנית דיאטה הדרגתית ומתונה, הבסיס של כל סוגי הדיאטה המוכרים כיום היא דומה. כל הדיאטות מבוססות על העיקרון של אכילת יותר מזון טבעי, יותר פירות וירקות, יותר דגנים וקטניות ולהימנע ממזון מעובד ותעשייתי המכיל הרבה שומן ותוספות מיותרות.
לפעמים אתם בכלל לא אשמים בכך שיש לכם קילוגרמים מיותרים. מחקרים מוכיחים שתזונתם של ילדים משפיעה באופן ישיר על משקלם כמבוגרים. אנשים כאלה ישמינו יותר מאחרים  גם אם לא יאכלו יותר מאחרים.

ההחלטה לרזות אינה קלה ודורשת מכם לשנות הרגלים ישנים, הרגלי אכילה, הרגלים בנוגע לפעילות גופנית וכד'. מרגע שהחלטתם לרזות עליכם להיצמד לתוכנית דיאטה ברורה ולהחליט על פעילות גופנית הנראית לכם מתאימה עבורכם.
לאחר התייעצות עם הרופא המטפל שלכם קבעו לעצמכם לוח זמנים לפעילות גופנית והיצמדו אליה. צעידה של 30 דקות  פעמיים בשבוע יכולה להיות נעימה ולעזור מאוד בירידה במשקל.

בחירה בסוג דיאטה שימתאים לכם אינה פשוטה. המגוון כל כך גדול ומבלבל, כולם מבטיחים תוצאות מהירות ללא רעב… קשה לבחור.
חובה לזכור שתכנית הרזיה שעבדה עבור מישהו אחר בהצלחה לא הכרח תעבוד באותה מידה עבורכם. כל גוף מגיב אחרת וירזה בקצב שונה.

הבחירה לסוג דיאטה מסוים צריכה להיעשות בהתאמה עם הטעם שלכם באוכל, עם אורח החיים, רמת הפעילות הגופנית ועוד מיני קריטריונים משתנים.

דיאטה נכונה היא תכנית הרזיה מבוססת על תפריט אכילה מגוון, כזה שמאפשר בחירה בין מגוון מאכלים וטעמים, אחרת יהיה קשה מאוד להתמיד בתכנית.

תוכנית דיאטה

מגוון סוגי דיאטה מהירה – בחרו לעצמכם תוכנית דיאטה:

דיאטת אטקינס –

מבוססת על עקרון של הפרדה בין פחמימות לחלבונים.

דיאטה דלת פחמימות –

המגבילה את כמות הפחמימות הנאכלות מדי יום על בסיס ההערכה שאכילת פחמימות מעלה את רמת האינסולין בגוף ועם ירידת האינסולין חזרה נוצרת תחושת רעב.

דיאטה מרק כרוב –

המבססת את תפריט האכילה היומי על מזון כמעט ללא קלוריות – כרוב – וטוענת שניתן לאכול מרק כרוב ללא הגבלה כמרכיב תזונה עקרי וכמעט יחיד על מנת לרדת במשקל.
כמו דיאטת הכרוב, יש עוד מספר תוכנית הרזיה המבססות את תפריט האכילה היומי של סוג מזון יחיד כגון: דיאטת פופקורן, דיאטת לחם, דיאטת אבטיח, תפוחים וכד'.

דיאטה ים תיכונית –

אשר התפריט היומי שלה מבוסס על הרבה פירות, ירקות, שמן זית ודגנים.

דיאטת שומרי משקל –

המעניקה נקודות לכל מנת אוכל ואשר על פיה יש צורך לספור את הנקודות הנאכלות מדי יום ולהגבילן לסכום מסוים שיבטיח הרזיה.

דיאטות מסחריות –

תוכניות הרזיה מבוססות סביב תוסף תזונה טבעי או תרופות הרזיה כימיות, כדורי הרזיה, גלולות הרזיה, אבקות ושייקים להרזיה וכדומה. דיאטות אלה מקדמות את מכירת מוצר ההרזיה הספציפי אך עדיין יכולות להיות תוכניות הרזיה אפקטיביות.

חיפושים רלוונטיים לכתבה:

  • 7 קילו בשבוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: