בית » דיאטה מהירה » חושבים להפסיק לאכול כדי לרזות? הקליקו כאן

חושבים להפסיק לאכול כדי לרזות? הקליקו כאן

גם אתם חושבים להפסיק לאכול כדי לרזות?
שאם תפסיקו לאכול תרזו?
שאם בקושי תאכלו תרזו?
שאם תאכלו ממש מעט תרזו?
שאם תרעיבו את עצמכם תרזו?

עיצרו!
אתם טועים בגדול.

חושבים להפסיק לאכול כדי לרזות?

המשיכו לקרוא.

כשאנחנו לא אוכלים, כשאנחנו אוכלים ממש מעט, כשאנחנו מרעיבים את הגוף שלנו, הגוף שלנו משיב מלחמה.
ההרעבה העצמית מכניסה את הגוף לסטרס תזונתי. הגוף מבין שאין אוכל ושהוא אמור לתפקד במצב של תת תזונה, והוא מפעיל את המנגנון העומד לרשותו בדיוק למקרים כאלה – האטה של חילוף החומרים ואגירה של שומנים בגוף שישמשו מקור אנרגיה במקום האוכל.

כשהגוף לא מקבל פחמימות, חלבונים, שומנים, סיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים, אנזימים ומרכיבי תזונה חשובים אחריםהמשמשים דלק לגוף, הוא חייב לאפשר את המשך הפעילות התקינה והבריאה של הגוף גם בלי דלק.
לכן הוא מתחיל לשרוף פחות אנרגיה, לשמור לעצמו מקורות אנרגיה באין מזון, ולצבור שומנים.

זה הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה לכם כשאתם רוצים לרזות!

להפסיק לאכול כדי לרזות

למה?
כי כשאנחנו אוכלים ממש מעט, או כמעט לא אוכלים, והגוף נכנס למגננה ומצב אגירה “לשעת חירום”, כל פרוסת לחם שנאכל תהיה בעלת ערך רב לגוף. הגוף יוציא מהפרוסה הבודדה הזו את המקסימום האפשרי, את מקסימום האנרגיה וגם ישמור מעט בצד, במצבור שומנים.

מצב הסטרס התזונתי יגרום לנו להרגיש עייפים ומותשים, סחרחורות, חולשה וחוסר אנרגיה.
הגוף מנתב את האנרגיה הקיימת לקיום הגוף והפעלה של המערכות החיוניות להמשך החיים, כך שלא נשאר הרבה כוח לפעילות נוספת.

לקריאה נוספת >>>  להוריד עד 5 קילו ב- 5 ימים

אם לא אוכלים, מרזים?
יכול להיות שכן.
בכמה ימים של הרעבה עצמית ניתן לרדת יפה במשקל.
העניין הוא שהקילוגרמים שיירדו מורכבים בעיקר ממים (נוזלים) ופירוק מסת שריר.
לא ממש פירוק וסילוק שומנים הצבורים בגוף.

ובעיה נוספת שצריכים להתמודד איתה כשמחליטים לא לאכול או לאכול ממש מעט כדי לרזות…
ברגע שנתחיל לאכול, בגרע שנחזור לאכול, אפילו לפי תפריט דיאטטי דל קלוריות,
הגוף ירגיש שיש “שפע” וימהר לנצל את הקלוריות הנכנסות בצורה מיטבית.
מכאן שגם עם תפריט מצומצם של 1200 קלוריות ליום – אנחנו נתחיל להשמין חזרה, מהר ועם תוספות למשקל.

זו בדיוק הבעיה עם דיאטות מהירות, דיאטות בזק שמטרתן להוריד מהר במשקל.
לא שאין מקום לעשות דיאטה מהירה. אלא שיש לעשות אותה באופן שימזער את הנזק למנגנון חילוף החומרים בגוף, ומתוך הבנה וידיעה כי המשקל שירד מהר עלול לעלות חזרה מהר.

עכשיו חישבו שוב.
עדיין חושבים להפסיק לאכול כדי לרזות?
עדיף שתיכנסו לתוכנים אכילה מאוזנת ובריאה למשך פרק זמן ממושך.
ההרזיה תקרה מעצמה והבריאות תישמר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: