בית » דיאטה מהירה » לרזות בשבוע – התחילו ביום א’ ותראו תוצאות בשבת

לרזות בשבוע – התחילו ביום א’ ותראו תוצאות בשבת

מי רוצה לרזות בשבוע? תוכנית הרזיה לשבוע ימים.

האמת, כשמצליחים לרזות במהירות איזה קילו או שניים, מקבלים זריקת מרץ ועידוד להמשיך לאכול נכון ובריא ולהמשיך בירידה במשקל.

זו הסיבה היחידה שאני מסכימה לדיאטות בזק מהירות. ליצור מוטיבציה להמשך הדרך, לראות תוצאות מהר כדי לצאת לדרך הנכונה עם שיר בלב וחיוך על השפתייים.

יחד עם זאת הרבה אנשים מתייחסית לתוכנית הרזיה מהירה, דיאטה מהירה של שבוע כפתרון קסם וחושבים שיצליחו להוריד את המשקל המיותר בכמה ימים ושלאחר מכן יצליחו לשמור על התוצאות.ובכן… טעות.
תוצאות של דיאטה מהירה קשה מאוד (בלתי אפשרי) לשמור לאורך זמן. מה שיורד מהר יכול גם לעלות חזרה מהר.
לשמור על משקל נכון לאורך זמן דורש שינויים אמיתיים באורח החיים. נקודה.

עכשיו כשנקודת המבט של ברירה, בואו נדבר על כמה דרכים שיאפשרו לכם לרדת במשקל במהלך שבוע ימים. הרזיה שתראו כבר בעוד כמה ימים, שתתחילו ביום א’ ותראו תוצאות בשבת.

מוכנים?
בואו נתחיל.

מה אוכלים אם רוצים לרזות בשבוע?

התחילו לשתות המון מים.
שתו לפחות 10-12 כוסות מים ליום. היצמדו לבקבוק מים אישי ושתו ממנו כל היום.
בלי שום קלוריות ועם יתרונות אדירים כשמדובר בהרזיה. המים מנקים את הגוף ושוטפים אותו מרעלנים. הם ממלאים את הקיבה ומעניקים לנו תחושת שובע זמנית.
רעבים? שתו כוס מים ונסו לדחות את האכילה למאוחר יותר.

לקריאה נוספת >>>  הדיאטה שמבטיחה ירידה של קילו ביום

הניעו את הגוף, לשריפת קלוריות.
כמה דקות אינטנסיביות של פעילות גופנית מאומצת יעודדו את הגוף לירידה במשקל.
5 דקות ריצה ביום, 5 דקות ספינינג, 5 דקות מאמץ מרוכז… זה הכל.
מומחים יגידו ש- 5 דקות זה לא מספיק… טוב. שיגידו.
בואו נעשה את זה. לפחות את זה.
כשנמצא 5 דקות לפעילות גופנית ונראה תוצאות נגלה פתאום עוד זמן פנוי שאנו יכולים להקדיש לבריאות גופנו.

איכלו ירקות.

הרבה ירקות. הירקות צריכים להיות מרכז הארוחה בכל ארוחה. לחות חצי מהצלחת צריך להיות עמוס בירקות. ירקות טריים תמיד עדיפים, אך גם מבושלים וצלויים מתאימים כאן. רק לא לבשל אותם עם שמן.

בלי סוכר.
השבוע לא אוכלים שום דבר מתוק ולא ממתיקים את המשקאות שלנו בסוכר.
אי אפשר להמשיך לצרוך מתוק ולרזות. רוצים תוצאות? ותרו על המתוקים.
חייבים מתוק? איכלו פרי טרי.
ולמי שישאל אם מותר להשתמש בממתיק מלאכותי, התשובה היא כן, אבל עדיף שלא.
השאירו את הקפה לא ממותק.

דגנים מלאים.
במקום לחם לבן, איכלו לחם מחיטה מלאה. במקום אורז לבן בשלו לעצמכם סיר של אורז מלא.
חייבים פסטה? בחרו בזו העשויה מקמח מלא.
ותרו על הלבן… כל מה שעשוי מקמח לבן – אאוט.
(כולל, כמובן מאפים, עוגות, עוגיות ושאר חטיפים העשויים מקמח לבן פשוט וחסר תועלת תזונתית)

נשמע קשה?
העיקרון המנחה לשבוע הזה הוא – עיקרון ה- 80/20.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה מהירה בלווי אישי – תוכנית הרזיה אישית

לרזות בשבוע

80% הצלחה – מספיק לנו.
אם תצליחו לשמור על העקרונות המפורטים מעלה במהלך 80% מהשבוע, ובשאר ה 20% תחטאו (אבל רק על מה שבאמת חשוב לכם, שאתם באמת אוהבים) – זו עדיין תהיה הצלחה.

כמה תרדו? כמה אפשר לרזות בשבוע?

התשובה תלויה בכל כך הרבה גורמים שהיא בלתי אפשרית.
מי שיש לו 20 קילו עודפים, יירד מספר אחד של קילוגמים מאשר מי שיש לו 5 קילוגמרים עודפים.
גם הגיל, המצב הבריאותי / הורמונלי ואפילו ההיסטוריה של דיאטות שנעשו בעבר, כל אלה ישפיעו על התוצאה.
מה שבטוח הוא שלתוכנית הזו יהיו תוצאות.

שתוכלו לרזות בשבוע, ולהתחיל בצורה כזו דרך חדשה של אכילה בריאה, הרגשה טובה יותר ומשקל גוף נמוך יותר.

תרצו לקרוא גם על

דיאטת חלבונים מהירה

דיאטת חלבונים מהירה – דיאטה ללא פחמימות

כשאנחנו משווים בין דיאטה מאוזנת להרזיה לבין דיאטת חלבונים מהירה להרזיה, התוצאה תמיד חד משמעית. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: