בית » סוגי דיאטה » דיאטת חרמון מן

דיאטת חרמון מן

על דיאטת חרמון מן שמעתי עוד לפני הרבה שנים.

בין הנשים בסביבתי, שהתמודדו עם משקל עודף, היו כאלה שפנו לטיפול באחת המרפאות של חרמון מן וסיפרו על הדיקור הסיני ועל התפריטים לדיאטה שהן חיות על פיהם.

דיאטת חרמון מן היא תוכנית דיאטה שפותחה על ידי שני רופאים: דר’ רוני חרמון ודר’ אבי מן.
הרעיון מאחורי תוכנית הדיאטה פשוט. זו דיאטה המבוססת על הפרדה בין חלבונים ופחמימות, בשילוב עם דיקור סיני להפחתת התיאבון והרעב וביקורים סדירים במרפאה על מנת לחדש את המחטים הנשארות תקועות באוזן מדי שבוע – שבועיים.

דיאטת חרמון מן בנויה על פרקים. כל פרק אורכו שבוע ובכל פרק יש מרכיב מזון אחד עליו נשענת הדיאטה.
התפריט השבועי מאוד חדגוני וניתן לאכול בלי הגבלה מרשימת מזונות שבועית מותרת. מותר לאכול לאורך כל היום, כמה שרוצים, אבל רק מהרשימה השבועית.
יש 12 פרקים בתוכנית ההרזיה. 12 שבועות שניתן לחזור עליהם שוב ושוב.
התפריט משתנה מדי שבוע והמשקל יורד במהירות.
דיאטת חרמון מן מבטיחה ירידה של כ- 10% מהמשקל העודף מדי שבוע, עד לממוצע של כ- 20 קילו במהלך 12 השבועות.

דיאטת חרמון מן תפריט

התפריט נקבע אישית עבור כל מטופל ובכל שבוע נבחר מרכיב מזון אחד המהווה את הבסיס: בשר, לחם, גבינות וכדומה. את המרכיב הזה ניתן לאכול ללא הגבלה ולהוסיף אליו ירקות טריים או אפויים.
בשבוע שלאחריו ייבחר מרכיב אחר שממנו ניתן לאכול ללא הגבלה בשילוב ירקות טריים או אפויים.
וכך למשך 12 שבועות.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה לשבוע

במהלך הדיאטה בפגישות המעקב עוברים על הדגשים חשובים באכילה נכונה ובריאה ושמירה על המשקל.
על שתיה מרובה של מים, על אכילה איטית ולעיסה יסודית, על בחירה במאכלים בריאים והימנעות מג’אנק פוד וכדומה.

דיאטת חרמון מן

איך עובדת דיאטת חרמון מן?

ההפרדה בים חלבונים ופחמימות מוחלטת. המרכיב המרכזי שאוכלים מדי שבוע הוא או חלבוני או פחמימתי. ההפרדה הזו מאפשרת את הירידה המהירה במשקל.
אכילה של חלבון בלבד בתוספת ירקות או פחמימה בלבד בתוספת ירקות היא דרך ידועה ליצירת ירידה המירה במשקל.
החדגוניות של האוכל גם היא הוכיחה יעילות בהרזיה כבר לפני שנים.

שילוב בין העקרונות המוכחים האלה לבין דיקור סיני המדכא תיאבון ורעב מאפשרים רמת הצלחה בדיאטה הזו והרזיה מהירה.

מבחינה בריאותית תוכנית דיאטת חרמון מן מאפשרת לגוף לקבל את כל מרכיבי המזון  הנחוצים לגוף, זאת למרות החלוקה לפרקים של שבוע.

לסיכום:

דיאטת חרמון מן אינה דיאטה קלה. לא פשוט לאכול אוכל חדגוני למשך שבוע שלם במיוחד אם חלים תאריכים מיוחדים בתוך השבוע הזה (חגים, אירועים וכדומה). הגמישות בבחירת המאכלים בדיאטה פשוט אינה קיימת. אי אפשר לבחור מה לאכול , התפריט נוקשה ומוכתב מראש. לכן יש צורך במבמעת עצמית ורצון על מנת להתמיד בה.
במהלך תוכנית הדיאטה  מקבלים ליווי צמוד ופיקוח על התהליך, אך מיד בסיום התהיך, אנו מוצאים את עצמנו לבד, בלי שקילבנו כלים להתמודדות על החיים , הפיתויים, המאכלים ה”רגילים”. זו גם הסיבה שרבים מאלה שעברו את תהליך ההרזיה של חרמון מן מוצאים את עצמם משמינים ומחזירים לעצמם אתכל המשקל היירד במהירות.

לקריאה נוספת >>>  דיאטת פליאו – דיאטת חלבונים מן החי

תרצו לקרוא גם על

דיאטה עם פלאפל

דיאטה עם פלאפל

המילים דיאטה עם פלאפל נשמעות לכם כמו דבר והיפוכו? אז המשיכו לקרוא… כי תהיו מופתעים. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: