בית » סוגי דיאטה » דיאטה עם פלאפל

דיאטה עם פלאפל

המילים דיאטה עם פלאפל נשמעות לכם כמו דבר והיפוכו?
אז המשיכו לקרוא… כי תהיו מופתעים.

היום אכלתי חצי מנה פלאפל לארוחת הצהריים. פלאפל מהטובים בארץ (בואדי בחיפה), עם כדורים שטוגנו ממש לפני כניסתך לפיתה, במקום נקי, עם ירקות טריים… ובקבוק סודה צונן שטף את הטעמים.
לא יודעת למה אנשים שאוהבים פלאפל מתנזרים ממנו אם הם עושים דיאטה. לא ברור…
כמו כל דבר, גם מנה של פלאפל אפשר להכניס לתפריט דיאטה בתנאי שלוקחים אותו בחשבון ומחלקים את התקציב הקלורי היומי קצת אחרת.

דיאטה עם פלאפל

פה אנחנו חייבים לעצור ולהדגיש.
יש מי שאוכל מנה שלמה של פלאפל.
אני מסתפקת בלי שום בעיה בחצי מנה.
כמובן שאת החישוב וחלוקת הקלוריות היומית משתנה בהתאם.
ברור?

פלאפל אינו מאכל דל שומן וגם לא דל קלוריות.
בכדור פלאפל אחד יש כ- 70 קלוריות
בפיתה שלמה יש כ- 230 קלוריות
ואנו מוסיפים כף חומוס או טחינה, ירקות וחמוצים מה שיכול להביא אותנו בקלות לכ 900 קלוריות למנה או 450 קלוריות לחצי מנה.
אז מי שמסתפק כמוני בחצי מנה, אין לו בעיה כיון שרוב ארוחות הצהריים יהיו בערך 400-500 קלוריות.
אפשר לוותר על הפיתה ולאכול כדורי פלאפל וסלט…
אבל גם עם מנה שלמה של פלאפל אפשר עדיין לדבוק בתקציב קלורי של 1200 קלוריות ולרזות .
אפשר ליהנות תוך כדי המשך הרזיה.
הערה חשובה: אם כבר לאכול פלאפל אז בחרו בפלאפל איכותי שמכינים במקום שמחליף את השמן כל יום או כל כמה שעות, מקום בו הירקות טריים והמקום ככלל נקי ונעים.
חבל שתאכלו פלאפל שטוגן בשמן ממוחזר המכיל חומרים מסוכנים לבריאות ואפילו מסרטנים.
אם לאכול – אז שיהיה הכי טוב שאפשר.

לקריאה נוספת >>>  דיאטת אטקינס – מה אוכלים לפי דיאטת אטקינס

בנוסף ניתן לציין שהפלאפל עצמו מספק חלבון איכותי הוא עשיר בברזל והירקות במנה מספקים סיבים תזונתיים וויטמינים.

קבלו תפריט לדוגמא של 1200 קלוריות שמאפשר מנה פלאפל כארוחת צהריים.
הכניסו יום כזה לתוכנית האכילה שלכם ותיהנו 🙂

תפריט דיאטה עם פלאפלדיאטה עם פלאפל

ארוחת בוקר:
כוס ברנפלקס עם כוס חלב
ביניים:
מעדן / יוגורט 0%
צהריים:
מנת פלאפל בפיתה
(מכילה פיתה שלמה, סלטי ירקות, וכף חומוס)
אחה"צ:
פרי
ארוחת ערב:
ביצה
+2 כפות גבינה 5% או טונה
+סלט ירקות
לילה:
מעדן חלב/ יוגורט 0%

כמובן שבמהלך היום ניתן לשתות שתיה חמה ללא חלב או סוכר ובמידת הצורך ניתן להוסיף סלט מירקות ירוקים עם מיץ לימון  מלח ופלפל (בלי שמן) או צלחת מרק ירקות בלי תפוחי אדמה, תירס, קטניות או דגנים על מנת לסגור את הרעב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: