בית » דיאטה כללי » פעילות גופנית מומלצת להרזיה

פעילות גופנית מומלצת להרזיה

איזו פעילות גופנית מומלצת להרזיה?
זו שתצליחו להתמיד לעשות אותה, בלי שום בעיה , לאורך שנים.

להכניס פחות קלוריות ביחס למספר הקלוריות שאנחנו מכניסים היא הנוסחא להצלחה בדיאטה להרזיה.

בהרבה כתבות כאן באתר אנו מתייחסים לאכילה נכונה, חוזרים ומדגישים את חשיבות שתיית מים מספקת, אכילה של ארוחה קלה ובריאה כל שלוש שעות, הקפדה על אכילת ירקות ופירות בכל ארוחה ועוד.

היום נתעסק בתפקיד של הפעילות הגופנית בהרזיה.
קודם כל ננפץ מיתוס ונקבע כי פעילות גופנית משפיעה רק על 20% מהתוצאה כשמדובר בהרזיה.
80% מהתוצאה אליה תגיעו בדיאטה תהיה קשורה לאכילה שלכם. מה אתם אוכלים, כמה אתם אוכלים וכדומה.
פעילות גופנית מומלצת להרזיה

אז נכון, הפעילות הגופנית הרבה פחות חשובה מתפריט האכילה כשמדובר בדיאטה להרזיה, אבל פעילות גופנית לא נעשית רק כדי לרזות, אלא גם ובעיקר כדי להרגיש טוב, להיות בריאים יותר.

פעילות גופנית ממריצה את מחזור הדם בגוף, מעוררת הפרשה של כימיקלים במוח שגורמים לנו להרגיש טוב, מעודדת את מנגנון חילוף החומרים בגוף לפעול ביעילות, וכמובן, מחטבת ומחזקת את שרירי הגוף, כך שאנחנו נראים טוב יותר גם אם לא ירדנו במשקל.

הבעיה – הרבה מאוד אנשים לא אוהבים לעסוק בפעילות גופנית.
אם זו עצלות, עומס התחייבויות, עייפות… לא משנה מה הסיבה, הרבה אנשים ימצאו את התירוץ שלהם שלא לקום מהכורסא ולהניע את הגוף.

הבשורה – לא חייבים להירשם לחדר כושר, לא חייבים לעשות פעילות גופנית בזמן מוגדר במשך היום, בימים קבועים או לפנות זמן לכך.
פעילות גופנית ניתן לבצע בפשטות כחלק מהשגרה היומיומית,
כשההבדל הגדול בוא שאנחנו מוצאים את ההזדמנויות להכניס מעט תנועה לגוף.

לקריאה נוספת >>>  לחסוך 100 קלוריות בקלות - ולרזות

לחנות את המכונית קצת רחוק מהיעד אליו אנחנו מתכוונים להגיע ולצעוד קצת,
לעלות במדרגות במקום במעלית, לנצל את עבודות הבית ולהניע את הגוף קצת יותר במרץ, לצאת לטיול עם הכלב – גם אם אין כלב,
לשים מוסיקה ברקע ולרקוד כמה דקות,
כשיושבים מול הטלוויזיה להרים את הרגליים ולעשות קצת תנועות מספריים,
למתוח את הידיים לצדדים ולמתוח כלפי מעלה… וכולי וכולי.

שילוב של פעילות גופנית לפרק זמן קצר פה ושם יעשו פלאים לגוף שלכם, לבריאות וגם – להרזיה.

קבלו שני סרטוני וידאו שיסבירו מעט יותר על פעילות גופנית מומלצת להרזיה

בראשון:

גיא גיאור ופרופ’ נעמה קונסטנטין מבית החולים הדסה עין כרם מפרטים על פירמידת הפעילות הגופנית, ועל צורת ההתייחסות הנכונה לשילוב של פעילות גופנית יום יומית בסגנון החיים המערבי.

בשני:
על כך שאין צורך בחדר כושר על מנת לשפר משמעותית את הכושר הגופני שלנו, ובכך את בריאותנו.
מחקרים מלמדים שמספיקות פעולות פשוטות שנעשות בהתמדה ויש בהן די בהבאה לשינוי ממשי.


עכשיו כשתרוצים כמו עייפות, עומס, ילדים, בית, משפחה, עבודה וכל אלה לא מתקבלים, מה נשאר לכם? לקום מהכורסא ולהניע את הגוף.
תיהנו

מאמרים נוספים על דיאטה כללי

לקריאה נוספת >>>  כמה קלוריות בארוחת בורגר? - קלוריות בהמבורגר, צ'יפס וקולה

תרצו לקרוא גם על

דיאטה ויום כיפור – כל מה שרצית לדעת

מה לגבי דיאטה ויום כיפור? יום כיפור הוא אמנם יום צום, אך צום יום הכיפורים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: