בית » דיאטה כללי » מה אפשר לאכול ב- 200 קלוריות

מה אפשר לאכול ב- 200 קלוריות

כשעושים, נגיד, דיאטה לפי 1200 קלוריות ביום, ומחלקים את האוכל היומי ל- 6 ארוחות קטנות במהלך היום, יוצא שכל ארוחה צריכה להיות בת כ- 200 קלוריות.
נכון שלא כל הקלוריות נוצרו שוות בערכן.

נכון שקלוריות מאכילה ירקות בריאות עבורנו הרבה יותר מקלוריות המגיעות מממתקים.

 

ועדיין השורה התחתונה בכל הקשור להרזיה קשורה לכמות הקלוריות הנכנסות לגוף מול כמות הקלוריות שאנו שורפים במהלך היום.

המטרה – להכניס פחות ולהוציא יותר.

אחת הדרכים החכמות לאכול כדי לרזות היא לאכול 5-6 ארוחות קטנות בריאות ביום.

אם המטרה שלנו היא לאכול כ- 1200 קלוריות במהלך היום כולו, הרי שכל ארוחה כזו צריכה להיות בת בערך 200 קלוריות.

איך נזהה 200 קלוריות?

מה אפשר לאכול ב-200 קלוריות?

מה אפשר לאכול ב- 200 קלוריות

קבלו מושג לגבי מספר של מאכלים שערכם 200 קלוריות לכמות הרשומה תחתם.

למשל:
290 גר ענבים = 200 קל’

200 ג’ר פסטרמה מעושנת = 200 קל’

כמעט קילו וחצי סלרי = 200 קל’

למעלה מחצי קילו ברוקולי = 200 קל’

שתי כוסות קולה קטנות = 200 קל’

וכן הלאה…
כמובן שעדיף לאכול סלרי, תפוח ומערכלים שנפח באוכל גדול ביחס לכמות הקלוריות שיש בו. כך נשבע יותר… וזה גם יותר בריא.

תרצו לקרוא גם על

דיאטה ויום כיפור – כל מה שרצית לדעת

מה לגבי דיאטה ויום כיפור? יום כיפור הוא אמנם יום צום, אך צום יום הכיפורים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: