בית » אוכל דיאטטי » נשנושים ב- 100 קלוריות למנה

נשנושים ב- 100 קלוריות למנה

נשנושים ב- 100 קלוריות למנה… שווה.

חייבים לנשנש?
זו הבעיה המרכזית שלכם כשמדובר בדיאטה להרזיה?
זה מה ששובר לכם את הדיאטה?

קבלו נשנושים של עד 100 קלוריות, כאלה שאפשר ליהנות מהם ושלא ישברו לכם את הדיאטה.
נכון.
עדיין יש לקחת אותם בחשבון הקלוריות היומי, אבל 100 קלוריות… לא כזה קשה.
אפשר להוריד פרוסת לחם אחת מהתפריט היומי  ולהרשות לעצמכם את החטאים האלה.

נשנושים ב- 100 קלוריות למנה

1. פופקורן – 3 כוסות.בלי חמאה.

2. 2 כדורי פלאפל בלי טחינה. אם מוסיפים כפית טחינה, חצי פיתה קלה וירקות חתוכים זו ארוחה קלה וטובה.

נשנושים ב- 100 קלוריות למנה

3. 25 פיסטוקים או 10 שקדים. למרות שפיצוחים הם אויב קשה של הדיאטה יש בהם הרבה בריאות. לכן זה נשנוש מומלץ.

4. 4 קוביות שוקולד. אם כבר שוקולד אז שזה יהיה שוקולד מריר עם למעלה מ- 70% מוצקי קקאו. אבל גם מי שחייב שוקולד חלב יכול לחטוא בקוביה או שתיים (עד 4)

5. ארטיק קרח רגיל, לא דיאט.יש הרבה שלגוני דיאט שניתן לאכול בלי שום בעיה, אבל למי שרוצה קרטיב "אמיתי", לא צריכה להיות בעיה

6. אבטיח – כוס קוביות. בכל קיץ מחדש מתעוררת הדילמה אם אבטיח יכול להיחשב פרי מתאים לדיאטה. הדעה שלי היא שאבטיח הוא מושלם לדיאטה למרות תכולת הסוכר הגבוהה שבו. באבטיח יש לא מעט מרכיבים תזונתיים חשובים, במיוחד נוגדי חימצון ומינרלים. המתוק מתוק הזה יכול להרגיע את הצורך לנשנש שעלול להוביל אותנו לקופסת העוגיות או חבילת הופלים והטען המרענן מרגיע את הנפש.
באותה מידה גם כוס קוביות מלון תתאים לרשימה שלנו כאן.

לקריאה נוספת >>>  דיאטה בלי סוכר לבן וקמח לבן – היתרונות והמידע שחייבים לדעת

7. שקית במבה קטנה. אמנם מלאה בשומן רווי, אבל מכילה רק כ- 80 קלוריות וכייפית מספיק כדי להיכנס לרשימת הנשנושים האפשרית למי שחייב לנשנש.

8. 2 כוסות אדממה. פולי סויה בריאים במיוחד ומכילים המון מרכיבים תזונתיים חשובים. סידן, ויטמין C, חלבון, ברזל ונוגדי חימצוןץ האדממה בריא מאוד ועדיין מתאים לנשנוש כייפי.

9. 3 סוכריות חמוצות רגילות. אמנם יש לא מעט סוכריות טעימות ללא סוכר, אך גם אלה מכילות קלוריות. למי שחייב סוכריה, יכול לנשנש עד 3 סוכריות ליום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: