תוכניות דיאטה מהירה

רוצים לרזות? אולי תנסו את זה

לאלה שאוכלים בריא, נמנעים מחטיפים ושטויות ועדיין לא מצליחים לרזות, שימו לב.
חברים, הסדר קובע.

סדר אכילת המאכלים יכול לשנות את כל התמונה ולגרום לכם לרזות.

רוצים לרזות? פשוט וקל.
זה לא רק מה אוכלים, אלא לפי איזה סדר.

העקרון הפשוט שיגרום לכם לרזות

כשאתם יושבים לאכול המטרה היא לשבוע, במהירות ולשמור על תחושת שובע לאורך זמן כדי להימנע מנשנושים מיותרים ואכילת יתר.

המוח שלנו בנוי כך שכשאנחנו יושבים לשולחן, הוא מגלה מייד את המאכלים המכילים הרבה קלוריות וכדי להרגיע את הרעב הוא מכוון אותנו להתחיל לאכול מהם.

זו הסיבה שהרבה אנשים מוצאים את עצמם מנשנשים לחם עד שהאוכל מוגש לשולחן. עד שהאוכל מונח על השולחן, אנשים אלה כבר הצליחו להכניס לגוף כמה מאות קלוריות… מיותרות.

ברגע שאנחנו לוקחים שליטה, מחליטים שלא נותנים לרפלקסים שלנו להוביל אותנו אלא לידע ולעקורונת הנכונים להרזיה, נתחיל לאכול אחרת, לבחור את סדר המאכלים כך שנהיה שבעים במהירות, בלי קלוריות מיותרות ונישאר שבעים לאורך זמן.

נסו לעשות סדר בארוחה. נסו לכוון להרזיה.

תוכניות דיאטה מהירה

רוצים לרזות? – שתו

זוכרים שכבר אמרתי לא פעם לשתות כוס מים לפני כל ארוחה?
אפשר להתחיל ארוחה גם עם ספל תה ירוק בלי סוכר… אותו עיקרון.
שתיית כוס נוזלים ממלאה את הקיבה ומרגיעה רעב. שתיה של כוס נוזלים חמים בלי קלוריות מרגיעה את הרעב אפילו יותר מהר.

לקריאה נוספת >>>  לאכול בריא ולרזות - מתכוני דיאטה ב- 5 דקות

אז התחילו את הארוחה בכוס שתיה ללא קלוריות. מים או חליטת צמחים.

כשלב ראשון של האכילה, עיברו לירקות. ירקות טריים או מאודים, מבושלים או צלויים (לא מטוגנים). איכלו כמות יפה של ירקות, השתדלו לאכול הרבה מהם… ואז…

התקדמו לחלבונים. חלבונים רזים ללא שומן הם השלב הבא באכילה מכוננת להרזיה. חזה עוף צלוי, פרוסת פילה דג, פסטרמה, ביצה, גבינה 5%… חלבונים דלים בשומן.
החלבונים הם מרכיב חשוב בתזונה שלנו וחשוב לאכול מהם, אך הכמות שלהם צריכה להיות כחצי מכמות הירקות בארוחה.

להמשך הארוחה אפשר לעבור לפחמימות. אני לא מדברת כאן על סוגי פחמימוה, וברור שפחמימות מלאות עדיפות על פני הלבנות. שאורז מלא עדיף על פני אורז לבן וכדומה. המטרה כאן היא לדבר על סדר האכילה ובסדר האכילה המיועד לעזור להרזיה הפחמימות באות אחרונות. וכמות הפחמימות תהיה דומה לכמות החלבונים שאכלתם.

סך כל הארוחה יהיה : חצי מכמות האוכל הוא ירקות , רבע חלבונים ורבע פחמימות.
וסדר האכילה יהיה בהתאם. שתיה ללא קלוריות לפתיחה, ואחר כך ירקות, חלבונים ופחמימות.

מה אם המנה מעורבבת ויש בה גם חלבונים וגם ירקות?

התחילו מהירקות בצלחת ורק אחרי שאכלתם כמות יפה של ירקות התחליו לנעוץ את המזלג בחלבונים.

ומה אם המנה מורכבת מפחמימות וחלבונים בלבד?

אז היא לא מתאימה לדיאטה בצורה הזו. הוסיפו לה ירקות, התחילו מהירקות , איכלו כמות יפה של ירקות ורק אחר כך עיברו לפחמימה+חלבון.

לקריאה נוספת >>>  לאכול ולרזות, לאכול הרבה ולרזות – מה לאכול כדי לרזות

ומה אם יש במנה גם וגם וגם? גם ירקות גם פחמימות וגם חלבונים?

השתמשו במזלג ואיכלו לפי סדר. כמות יפה של ירקות ואחר כך חלבונים ולסיום – פחמימות.

מקווה שהסדר ברור… הסדר קובע ויכול להיות מפתח להצלחה שלכם לרזות.

Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *

שינוי גודל גופנים
%d בלוגרים אהבו את זה: