קפה קר, אייס קפה, פרישייק והדיאטה שלך

קפה קר, אייס קפה, פרישייק והדיאטה שלך

נדמה לנו שיותר קל לעשות דיאטה בקיץ, שמרוב חום לא בא לנו לאכול, שאנחנו מעדיפים אוכל קל יותר ושתיה מרובה.

זה לא בדיוק נכון ותזונת הקיץ שלנו מכילה לא מעט "מוקשים" שצריכים להיזהר מהם.

דברים שאנחנו עלולים לאכול רק בגלל שלא ידענו ש"זה כל כך משמין" ולהרוס לעצמנו את הסיכוי לרזות.

זה לא פשוט, מאכלי הקיץ קורצים מכל עבר, גלידות, שיקים, אבטיחים עם גבינה מלוחה ושאר ירקות….

ולא נשכח לציין את האירועים, החופשות , וסתם בילוי עם הבירה והפיצוחים שמתווספים לרשימה….

חשוב "להכיר את האויב" כדי לדעת ממה להימנע.

היום נדבר של משקאות קיץ נפוצים ואם הם מתאימים לדיאטה.

קפה קר, אייס קפה, פרישייק והדיאטה שלך

הידעת?

קפה ברד קר (אייס קפה) – כוס מכילה כ- 350-400 קלוריות.

אם יש בנמצא קפה קר לייט עדיף, כוס כזו מכילה רק כ- 100 קלוריות.

פרי שייק על בסיס חלב – כוס יכולה להכיל בין 200 קלוריות אם היא קטנה עד 300-350 קלוריות אם היא גדולה במקרה שהשייק הוא על בסיס פירות בלבד.

אז מה כן מומלץ ?

שייק פירות ביתי דל קלוריות: מנת פרי + 1/2 כוס חלב רזה או 2 מנות פרי מרוסקות בבלנדר עם כמה קוביות קרח. משקה כזה מכיל כ- 120 קלוריות והוא מרווה וטעים.

וקפה נמס קר, על בסיס מים קרים עם חלב דל שומן וללא סוכר או עם ממתיק מלאכותי.

קפה קר, אייס קפה, פרישייק והדיאטה שלך

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שינוי גודל גופנים