בית » טיפים להרזיה » טיפים להרזיה נכונה ובריאה

טיפים להרזיה נכונה ובריאה

הקיץ מתקרב והבטחנו לעצמנו כי בעונה הזו נשתזף בחוף הים מבלי להכניס את הבטן ומבלי להתבייש במצבורי השומן המיותרים.

לפני הקיץ או לפני כל אירוע חשוב בו אנו צריכים להראות במיטבנו, אנו מחליטים לסתום את הפה ולפצוח בדיאטת “כאסח”.

רב הניסיונות הללו כושלים, או שמצליחים לתקופה קצרה מאד. מהם הכללים שיש לאמץ לפני שפוצחים בדיאטה, ומהם המיתוסים שיש לשבור.

 הרזיה נכונה ובריאה

כשמדובר בהרזיה נכונה ובריאה, אנחנו לא מדברים על דיאטת כסאח אלא על אכילה מאוזנת של מזונות מזינים, בעלי ערך קלורי נמוך במטרה לרזות.

מדוע דיאטות הכאסח אינן מחזיקות מעמד?

ראשית – מומלץ מאד לבצע דיאטה כשאתם במסגרת כגון סדנת הרזיה, קבוצת תמיכה או ביקור אצל דיאטנית. במסגרות התהליך מתבצע בסדר מסוים, במפגש הראשון (בכל אחת מן המסגרות) ובכל מפגש מבצעים שקילה, מקבלים תפריט ובסדנאות מעבירים שעורים חשובים על הרגלי אכילה נכונים, פעילות גופנית, טיפים על הרזיה נכונה, חיזוקים ועידוד וכו’. למי שלא משתתף באחת הסדנאות או הקבוצות מומלץ לבנות תפריט אצל דיאטנית.

התמדה –  דיאטה הינה תהליך ולכן כדאי להתאזר בסובלנות. סביר להניח כי אם לא נכנסים למסגרת קשה מאד להתמיד. מומלץ שהתהליך יתבצע בהדרגה ולא באמצעות דיאטת כאסח, כך לא תישברו מהר.

 הרזיה נכונה ובריאהדיאטה כדרך חיים– יש ללמוד לצרוך תזונה בריאה ומזינה ולאמץ הרגלים והתנהגויות חדשים לחייכם. את ההרגלים החדשים יש להפוך לדרך חיים  ולרדת במשקל באופן הדרגתי ומתון. גם אם נתקעים במשקל ולא מורידים יש לקחת את זה באופן חיובי – העיקר שלא מעלים במשקל.

לקריאה נוספת >>>  נשנושים בשעות הערב? הבעיה והפתרון

צום זה לא דיאטה – אל לכם לחשוב כי אם לא תאכלו תרדו במשקל. כאשר הגוף לא מקבל את המזון הדרוש לו (1500 קלוריות) הוא נכנס למצוקה וקשה לו לשחרר את המאגרים הנמצאים בגוף. על כן, העצה הטובה ביותר הינה לאכול מאוזן ולבצע פעילות גופנית על מנת לרדת במשקל באופן הדרגתי.

מתוקים לנפש – כל אחד מאיתנו מעדיף אוכל חטיף או ממתק מסוים. אל לכם לחסוך מהגוף שלכם את התענוג הזה. מידי פעם מותר גם להתפנק ולאכול את המאכל שאתם אוהבים.

מים – לשתות הרבה מים כאשר המינימום הינו 8 כוסות מים ליום. ניתן לשתות גם חליטות צמחים. מים אינם משמינים ואינם מוסיפים במשקל, להיפך, המים והנוזלים מסייעים בחילוף החומרים בגוף.

ספורט – פעילות גופנית לא פחות חשובה מהדיאטה.
הפעילות הגופנית מסייעת לתהליך ההרזיה ולחילוף החומרים בגוף, כשמתעמלים מוציאים אנרגיה ועל כן חצי שעה לאחר הפעילות סביר להניח כי תרגישו רעב, זאת מהסיבה כי הגוף צריך לקבל את האנרגיה שהוא הוציא על כן, יש להיצמד לתפריט הדיאטטי וזאת על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

גם דיאטת כאסח לא תעזור לנו להוריד במשקל קילוגרמים  רבים בחודש אחד, על כן, אל תחכו לרגע האחרון כדי לרדת במשקל. הדיאטה הבריאה ביותר הינה היצמדות לתפריט וירידה במשקל בקצב של עד 1 קילו בשבוע. בתחילת התהליך יתרן ותצליחו לרדת במשקל 1-2 קילו בשבוע, לאחר מכן קצב הירידה מתאזן, אך אל לכם להתייאש, כושר גופני יסייע לתהליך וניתן לרדת במשקל בצורה בריאה גם 3 קילו לשבוע.

לקריאה נוספת >>>  תפריט דיאטה מהירה – דיאטת תפוחים

למידע נוסף אודות דיאטה נכונה ובריאה

חיפושים רלוונטיים לכתבה:

  • כרוב
  • ספר מתכונים ארוחות HCG טעימות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: