בית » טיפים להרזיה » הרזיה מהירה – 7 דרכים לחסוך 850 קלוריות ליום ולרזות מהר

הרזיה מהירה – 7 דרכים לחסוך 850 קלוריות ליום ולרזות מהר

הבסיס לחישוב הוא כזה:
על מנת להוריד קילוגרם אחד צריך “לחסוך” 7000 קלוריות.
בחישוב לשבוע (7 ימים) = 1000 קלוריות ליום.

איך עושים את זה?
שתי אופציות:
האחת – לשרוף 1000 קלוריות ביום
השניה – לא לאכול 1000 קלוריות ליום
ויש עוד אחת שהיא חיבור בין השתיים – לחסוך באכילה , מצד אחד ולשרוף בפעילות גופנית, מצד שני.

כשנכנסים לחשבונאות קלורית יש כמה מלכודות שכולנו נכנסים אליהן וזה עולה לנו במשקל (תרתי משמע).
הנה כמה טיפים לחסוך 850 קלוריות ליום, מה שאומר שתרדו קילוגרם בשבוע… לא רע, אהה?

לחסוך 850 קלוריות ליום ולרזות

לפני  שניכנס לטיפים חייבים לציין שרצוי להיזהר שלא להוריד יותר מדי בצריכת הקלוריות היומית על מנת שלא לאותת לגוף שיש מחסור באוכל ולהכניס אותו לחילוף חומרים איטי. אם חילוף החומרים יואט – תפסיק ההרזיה – וכבר כתבתי על זה בפוסטים אחרים.

  1. שתייה ממותקת ומוגזת – אנחנו שותים פחית שתייה בלי להתייחס בכלל. פחית שתייה ממותקת שווה לפחות 150 קלוריות. עברו למים עם לימון. טעים, מרווה וחסר קלוריות.
  2. רוטב בסנדוויץ’ – כריך שיש בו מיונז, חרדל, קטשופ, או כל רוטב אחר יעלה לכם בעוד 100 קלוריות שאפשר לחסוך
  3. עוף – מומלץ לאכול עוף כחלק מתפריט דיאטה מאוזנת. אבל בלי עור. פיסת העור על חלק העוף עלולה להוסיף כ- 100 קלוריות למנה. שימו לב…
  4. רוטב לסלט – ויניגרט, מיץ לימון וכפית שמן זית עדיפים על פני רוטב סלט על בסיס מיונז או גבינות. לכן רוטב סלט מוכן ומסחרי עלול להוסיף למנה כ- 100 קלוריות. המנעו ממנו.
  5. כוס בירה עם האוכל – כוס בירה שוות ערך ל 120 קלוריות לפחות. מבחינה קלורית מים עדיפים.
  6. פרוסת גבינה צהובה – אם היא מוכנסת לחביתה, לכריך או כתוספת לסלט – היא מוסיפה בין 150 ל- 200 קלוריות.
  7. מיץ פרי טבעי – אין ספק שמיץ פרי טבעי הוא בריא, אבל לכוס מיץ תפוזים טבעי או כל פרי אחר יש לפחות 100 קלוריות. עדיף לאכול את הפרי שכן אש אנו מחשיבים אותו כאוכל ומקבלים תוספת של סיבים תזונתיים.
לקריאה נוספת >>>  רזברטרול – לרזות לבריאות

אפשר להמשיך ולהביא רעיונות לחיסכון של קלוריות אשר איננו שמים לב שאנו מכניסים.
הרעיון , בשורה התחתונה, הוא לשים לב לפרטים הקטנים בכל ארוחה. הפרטים הקטנים הם אלה שעשויים לעשות את ההבדל בין הרזיה לבין עמידה במקום ואפילו השמנה.

כשאנו אומרים ” לא אכלתי כל השבוע”… “באמת הייתי בסדר”… ייתכן שלא לקחנו בחשבון את הפרטים הקטנים האלה.

חיפושים רלוונטיים לכתבה:

  • תפריט דיאטה 1000 קלוריות
  • 1000 קלוריות ביום
  • שיטות להרזיה מהירה

תרצו לקרוא גם על

מה לאכול כשעושים דיאטה

מה לאכול כשעושים דיאטה?

רוצים לדעת מה לאכול כשעושים דיאטה? בואו נדבר על “הדברים הנכונים” שחשוב שנאכל. כשלב ראשון, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: