חמישה טריקים פשוטים שיעזרו לכם לרזות

את הנוסחא להרזיה כולם מכירים. להכניס פחות קלוריות ולהוציא יותר קלוריות. יצירת גרעון קלורי בגוף הוא המפתח להרזיה.
יחד עם זאת יש כמה טריקים פשוטים שיכולים לעזור לרזות, להאיץ את קצב ההרזיה, להניע את חילוף החומרים ולקדם אתכם בקלות יחסית לקראת מטרתכם – משקל היעד שלכם.

קבלו חמישה טריקים פשוטים, שאם תאמצו ותהפכו להרגלים תראו תוצאות מהירות בירידה במשקל.

חמישה טריקים פשוטים שיעזרו לכם לרזות

1.

שתו מים

כמעט כולנו נמצאים כל הזמן במצב של התייבשות קלה. המצב הזה גורם לאגירת נוזלים בגוף ולעליה במשקל. הכנסה שוטפת של מספיק מים לגוף תרגיע את המערכות בגוף ותאפשר הרזיה בלי בעיות.
כמות המים המומלצת לשתיה ביום היא בין 8 ל- 12 כוסות. שתיה של כוס מים אחת לשעה תספק את הצורך הזה.
דרך נוספת וחכמה היא לשתות כוס מים לפני כל ארוחה בנוסף לשתיה ה'רגילה'.
שתיית מים לפני כל ארוחה תעזור לכם לאכול פחות במהלך הארוחה ותאיץ את חילוף החומרים ופעילות מערכת העיכול

2.

קר זה טוב לגזרה

כשקר לנו הגוף מתאמץ להתחמם ולשמור על טמפרטורה מיטבית. על מנת לשמור על טמפרטורת הגוף בסביבה קרה, הגוף שורף קלוריות. חשיפה לקור מגבירה את שריפת האנרגיה בגוף וגורמת להרזיה.
לכן מקלחת קרה, שתיה של מים קרים ולבוש קל גם כשלא חם יעזרו לשריפת קלוריות מוגברת בגוף ולהרזיה.

לקריאה נוספת >>>  שלושה טיפים להרזיה

3.

טיול לעיכול

יציאה לטיול קצר אחרי כל ארוחה מרכזית תגרום למערכת העיכול לפעול ביעילות ולעודפי שומן שלא להצטבר בגוף. פעילות גופנית קלה (הליכה) אחרי כל ארוחה מעוררת את הקלטנים בגוף לקלוט את הגלוקוז ולנתב אותו לשרירים במקום להעביר אותו למשמרת במצבורי שומן מיותרים.
זרימת הדם משתפרת, חילוך החומרים מעלה הילוך והגוף כולו פועל ביעילות יותר.
צאו להליכה של כ- 30 דקות אחרי כל ארוחה מרכזית. זה כדאי ולא רק בגלל המשקל.

לימון

 

4.

לעסו היטב את האוכל

כשאנחנו אוכלים לוקח למוח כ- 20 דקות לקבל את תחושת השובע. המסר מתעכב ועד שהוא מגיע למוח יש לנו זמן להמשיך לאכול אוכל מיותר שהגוף לא באמת צריך – ולהשמין.
לעיסה יסודית ואכילה איטית מאפשרת למוח לקבל את תחושת השובע ולעזור לנו להפסיק לאכול בזמן, עוד לנפי שהכנסנו כמויות גדולות של אוכל מיותר לגוף.
בנוסף, לעיסה יסודית של המזון תעזור למערכת העיכול לפרק אותו ולעכל אותו. מחקרים הוכיחו כי אנשים שאוכלים מהר משמינים ביחס לאלה האוכלים לאט ולטעסים היטב.
נסו ללעוס כל ביס לפחות 10 פעמים ותראו הבדל בתפקוד גופכם וקצב ההרזיה שלכם.

5.

תבלו במיץ לימון, דבש, קינמון ופלפל חריף

מיץ לימון, דבש, קינמון ופלפל חריף הם תבלינים מומלצים להרזיה. הלימון הדבש והקינמון עוזרים לאזן את רמת האינסולין בדם (הסוכר), מאטים את קצב העברת המזון מהקיבה למעי ובכך גורמים לתחושת שובע למשך פרקי זמן ארוכים יותר. הפלפל החריף מעלה את שריפת הקלוריות בגוף. כך ששילוב של תבלינים אלה במזון שלכם יעזור להרזיה ושמירה על המשקל.

לקריאה נוספת >>>  שתיית מי לימון - היתרונות לבריאות והרזיה

חמישה טריקים פשוטים שכשתתרגלו לבצע אותם תגלו שהמשקל יורד. פשוט וקל לרזות… בהצלחה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *