בית » טיפים להרזיה » עשרה חוקים בסיסיים להרזיה – לשילוב עם תפריט דיאטה מהירה

עשרה חוקים בסיסיים להרזיה – לשילוב עם תפריט דיאטה מהירה

עושים דיאטה ורוצים לרזות? עושים דיאטה מהירה כדי לרזות במהירות מספר קילוגרמים?

קבלו עשרה חוקים בסיסיים להרזיה.

10 דברים שרבים מאיתנו טועים ועושים, ואחר כך לא מבינים למה לא מרזים.

1. לא כל אוכל שווה שיאכלו אותו.

אנשים רזים מטבעם לא אוכלים כל דבר. הם אוכלים רק מה שטעים להם. לאכול משהו לא ממש טעים או לא ממש טרי… זו אכילה ללא הנאה. אז מלבד האוכל הרשום בתפריט הדיאטה שלכם, אל תאכלו סתם.

2. החליטו שמעכשיו והלאה אוכלים רק בישיבה.

אכילה בעמידה, תוך כדי הליכה, תוך כדי עבודה היא אכילה בלתי מודעת. אכילה שאיננו מודעים לה. כך מצטברות להם מאות קלוריות יומיות בלי שניתן עליהן את הדעת ובלי לעשות חשבון לגביהן.

3. מים הם החבר הכי טוב שלכם.

שתו הרבה הרבה מים. שתיה מרובה של מים תמנע נשנוש. בנוסף, הרבה פעמים נדמה לנו שאנחנו רעבים כשאנחנו בעצם צמאים. בכל מקרה שתיה מרובה של מים תגרום לנו לאכול פחות.

4. לא מטגנים.

ולא אוכלים אוכל מטוגן. חוק בל יעבור. את רוב המאכלים המטוגנים אפשר להכין גם בדרכים אחרות, בלי להתפשר על הטעם והכיף. כמו שצמחונים פשוט לא אוכלים בשר ומוצרים מן החי, אנחנו בידאטה ולכן לא אוכלים מטוגן. נקודה.

5. אוכלים רק במטבח, או רק ליד שולחן האוכל.

בחרו את המקום בו תאכלו ואיכלו רק שם. ברגע שאכילה מול הטלויזיה, אכילה ליד המחשב, אכילה על המרפסת, במכונית או בכל מקום אחר, תהיה משהו שלא עושים תחסכו המון אכילה והמון קלוריות.

לקריאה נוספת >>>  כדי לרזות - חייבים לאכול

6. שקילה שבועית תספיק

שקילה יומית, עם כל העליות והירידות היומיומיות במשקל תהפוך את הדיאטה וההרזיה לרכבת הרים רגשית וחבל. שקילה שוביעת תספיק.

7. פעילות גופנית.

פעילות גופנית היא לא רק דרך לשרוף קלוריות, אלא גם דרך להמריץ את מחזור הדם, להניע את השלד והשרירים ולשפר את מצב הרוח. הפעילות הגופנית טובה לא רק לגוף אלא גם לנפש והיא חיונית כשרוצים לשפר את בריאות הגוף ולאפשר לו להתאזן ולהוריד ממשקלו.

8. כמויות האוכל.

לאכול גודל מנות סביר. מנה סבירה לדוגמא היא גודל של מנה כמו זו שמוגשת לנו בטיסה. מגש קטן, או צלחת בגודל רגיל ובה מעט מכל דבר. לאכול מנה אחת ולא שתיים. לאכול רק מה שיש בצלחת האחת שערכתם לעצמכם. בלי תוספות.

9. הירקן הוא המקור המרכזי לאוכל הדיאטטי שלכם.

אכילת ירקות בכל הצבעים, בדרכי הכנה שונות, טריים, מבושלים, אפויים, צלויים, מאודים… הירקות הם לה ליבה של תזונה בריאה והחלק המרכזי של כל תפריט דיאטה. כמחצית מהמנה בכל ארוחה צריך להיות מורכב מירקות.

10. מותר צ’ופר.

אחת לשבוע הרשו לעצמכם מנה אחת של עד 500 קלוריות של משהו שאתם באמת אוהבים ושאינו כלול בתפריט הדיאטה שלכם. משולש פיצה, המבורגר קטן, משהו מטוגן, גלידה, עוגה… הצ’ופר השבועי הוא הפרס שמגיע לכם על שבוע דיאטה מוצלח.

ואם אנחנו בעניין עשרת הדברות להרזיה…
לפני זמן מה שאלו את דוקטור אוז, הרופא הטלוויזיוני הכי מפורסם בעולם, מהן עשרת הדברות שלו להרזיה.
את תשובתו שיתפנו בדף הפייסבוק שלנו:

תרצו לקרוא גם על

מה לאכול כשעושים דיאטה

מה לאכול כשעושים דיאטה?

רוצים לדעת מה לאכול כשעושים דיאטה? בואו נדבר על “הדברים הנכונים” שחשוב שנאכל. כשלב ראשון, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

%d בלוגרים אהבו את זה: