לרדת 6 קילו ב- 6 שבועות – הדיאטה שלך לקראת אירוע

תוכנית ההרזיה הזו נקראית "דיאטת שמלת המסיבה" ומבטיחה לרדת 6 קילו ב- 6 שבועות.
תוכנית הדיאטה הזו משגעת את העולם בימים אלה למרות שהיא דיאטת כסאח, דיאטת בזק שמטבעה לא בריאה במיוחד ולא מתאימה לכל אחד.

הרעיון המרכזי מאחורי תוכנית ההרזיה הוא שאם אתם נמצאים לקראת אירוע חשוב, חתונה או מסיבה, תוכלו להוריד 6 קילו וללבוש את שמלת המסיבה האהובה , את שמלת הכלה או בגדי הערב החגיגיים – ולהיראות נפלא.

תוכנית הדיאטה הגיעה מבריטניה ונקראית שם Party dress diet, לציון המטרה אליה מתכוונת הדיאטה.
להיכנס לשמלה הקטנה ולהיראות טוב במסיבה בעוד כ- 6 שבועות.

מי שקרא את הכתבה על דיאטת 5:2 מכיר את העיקרון עליו מושתתת הדיאטה הזו.
העיקרון הוא לאכול כרגיל משך 5 ימים בשבוע ולעשות דיאטה קיצונית משך יומיים בשבוע.
בימי הדיאטה אולים רק 500 קלוריות לנשים ו- 600 קלוריות לגברים, ובאשר הימים אוכלים כרגיל (עם דגש על אכילה מאוזנת ובריאה).
על ידי אכילה של 500 קלוריות משך יומיים בשבוע, נחסכות אלפי קלוריות בחישוב שבועי, מה שגורם לירידה במשקל.

מאחורי דיאטת שמלת המסיבה עומדת אותה אישה שחיברה את דיאטת 5:2, אלא שבתוכנית זו היא לוקחת את הדיאטה צעד אחד קדימה, במטרה להביא לידירה מהירה במשקל.

בתוכנית זו מושם דגש מיוחד על זמני התחלת וסיום הימים בהם אוכלים רק 500 קלוריות ומומלץ לרכז את האכילה, איש איש לפי העדפותיו והרגליו. כלומר אם אתם אוכלים במיוחד בשעות הערב, רכזו את אכילת רוב הקלוריות היומיות שלכם לשעות הערב, כך שהתחושה תהיה טובה יותר ולא תחוו תחושת רעב דווקא בשעות בהן אתם רגילים לאכול.

עיקרון נוסף הוא שחשוב לאכול ארוחה רגילה ואז להתחיל את יום ה"צום", שימשך עד למחרת בתום 24 שעות מתחילת הצום ביום שעבר.

>>>  איך להוריד חצי קילו ביום

איך מצליחים לרדת 6 קילו ב- 6 שבועות?

מתכוננים:
– לאורך כל הדיאטה אין לצרוך אלכוהול. באלכוהול תכולת סוכר גבוהה במיוחד המשבשת את היכולת לרזות.
– לאורך כל הדיאטה אסור לאכול קינוחים מוכנים, משקאות ממותקים מוגזים (גם לא משקאות דיאט), דגני בוקר ומזון מהיר.
– למדוד משקל וגובה כדי לציין את נקודת ההתחלה
– לקבוע מראש אילו שני ימים יהיו ימי הצום החלקי (רוב האנשים מעדיפים את ימי שני וחמישי)
– לסלק מהבית חטיפים, מתוקים ונשנושים. כשהם לא בהישג יד קל יותר להימנע מהם
– להצטייד בתה צמחים וחליטות שיהיו זמינים לשתיה בכל עת במהלך היום.
– לערוך קניות של פירות וירקות, מזונות בריאים וטריים שניתן לאכול אותם במהלך הדיאטה
– לשוחח עם הרופא שלכם, כמו שכל דיאטה, לספר לו על התוכנית ולקבל אישור

יוצאים לדרך:
– אף פעם לא אוכלים "תוך כדי". אוכלים תוך שימת לב לאכילה, לטעמים, למרקמים ולניחוחות. לא תוך כדי צפיה בטלוויזיה, לא תוך כדי עבודה מול המחשב, לא תוך כדי עשיה של שום דבר אחר.
כשאוכלים – רק אוכלים. ונהנים מהאכילה.
– שותים כוס מים לפני כל ארוחה ואחרי כל ארוחה. גם אם לא צמאים, חייבים לשתות כוס מים לפני ואחרי כל ארוחה.
– את הצלחת ממלאים רק פעם אחת, שגובה האוכל בצלחת לא יעלה על 3 סמ' וגודל הצלחת יהיה סטנדרטי.
לא לוקחים תוספות, לא ממלאים שוב את הצלחת… אוכלים מה שהנחתם בצלחת בתחילת הארוחה. וזהו.
– חצי צלחת ירקות. היצמדו לחוק האומר שחצי מהצלחת יהיה בה ירקות, ובחצי השני ייכנסו החלבונים והפחמימות.
– מרגישים רעב? חכו 10 דקות. שתו כוס מים.
רק אם אתם עדיין רעבים שבו לאכול. לעיתים קרובות תחושת הרעב תעבור תוך דקות ספורות.
– נהלו יומן אכילה. מתיש ומעיק, אבל עובד. באחריות. כשמנהלים יומן אכילה מוקפד יורדים פי 2 במשקל וזה הוכח בהמון מחקרים.
– מחקו את המילד 'דיאטה' מהלכסיקון שלכם. אתם לא בדיאטה, אתם אוכלים בריא במטרה להרגיש טוב ולהיות בריאים. הגישה שתומכת בבריאות קלה יותר להתמודדות מאשר המילה דיאטה שמיד יוצרת אצל רובנו תחושת רעב.
– גם אם מועדים, חוטאים וסוטים מהנתיב הדיאטטי, לא נורא. לא קרה כלום. חיזרו לדרך הנכונה ואל תייסרו את עצמכם.
– עם כל יום שעובר היו גאים בעצמכם שעברתם בהצלחה עוד יום בתוכנית ההרזיה. מגיע לכם כל הכבוד על כל יום התקדמתם בהשגת המטרה שלכם.
– העדיפו מאכלים שמתפרקים לאט בגוף ונספגים לאט בדם. כמו שיבולת שועלף לחם מחיטה מלאה, אורז בסמטי, אורז מלא, דגנים מלאים וקטניות.
מאכלים אלה ממלאים את מאגרי האנרגיה בגוף, עוזרים לתחושת שובע ומסייעים להרזיה.
– הימנעו מאכילת מאכלים המתפרקים מהר בגוף ונספגים מהר בדם. כמו: משקראות ממותקים, פסטה לבנה, תפוחי אדמה, אורז לבן, מאפים מקמח לבן ואוכל המכיל סוכר לבן. מאכלים אלה מעלים את רמת האנרגיה בגוף במהירות, תפרקים ונספגים מהר בדם, ובסיום הפירוק שלהם תחושו נפילה ברמת האנרגיה ורעב או חשק לנשנש.
– נסו לאכול רק אוכל בייתי. לא מאכלים מוכנים, קפואים ומוכנים במהירות במיקרוגל, לא אוכל של מסעדות , לא אוכל קנוי ומוכן… אלא אוכל בייתי פשוט, טרי ובריא. כדאי ללמוד להכין מדי ערב את האוכל של מחר, כך שיהיה מוכן ויחכה לכם, מה שיעזור להימנע מנשנושים ויאפשר לכם שליטה מוחלטת על כמות האוכל שתאכלו.
– אוכל שמתאים לדיאטה ים תיוכנית הוא סגנון האוכל הנכון ביותר לדיאטה זו. יותר ירקות, פירות, דגנים מלאים, חלבונים רזים, מוצרי חלב דל שומן ושמן זית. פחות מאפים, מתוקים למטוגנים.
– החליטו של 6 שבועות בלי ממתקים, בלי חטיפים, בלי לאכול שטויות. רק 6 שבועות… זה כדאי וזה עובד.
לסיכום:
לא מסובך ולא קשה.
אפשר לרדת 6 קילו ב- 6 שבועות.
רק לשים לב לפרטים… להיצמד לתוכנית, ולוודא קודם על ידי שיחה עם רופא שאין סיבה רפואית שלא תבצעו את תוכנית ההרזיה הזו.

>>>  10 עצות להרזיה מהירה – 10 טיפים לירידה במשקל

מה קורה אם המשקל לא ממש יורד ורוצים להשיג אפקט חזק יותר של הרזיה?
ניתן להוסיף עוד יום של צום חלקי.
כלומר לאכול 4 ימים רכיל ויומיים על בסיס של 500 קלוריות לנשים ו- 600 לגברים.
בנוסף, ניתן להוסיף לתוכנית הדיאטה תוסף תזונה להרזיה שיאיץ את שריפת האנרגיה בגוף ויגרום להרזיה מהירה יותר.
תוסף כמו כדורי דיאטת הפטל, המקוריים מארה"ב יכול להעניק לכם קצב הרזיה מהיר יותר.
הקליקו להיכרות עם כדורי דיאטת הפטל

מה עושים אחרי שמשיגים את משקל המטרה?
מחברת של תוכנית הדיאטה ממליצה לעבור לסידור של 6:1. כלומר שישה ימי אכילה רגילה ויום אחד של צום חלקי, על בסיס 500 קלוריות לנשים או 600 לגברים.

לרדת 6 קילו ב- 6 שבועות