לשרוף 240 קלוריות ב- 4 דקות

כולנו יודעים.
על מנת לרזות צריכים לשרוף יותר קלוריות ביחס לכמות הקלוריות שנכנסות לגוף.
למרות שמקובל לחשוב כך, פעילות גופנית אינה גורמת לירידה במשקל בפני עצמה.
הבסיס להרזיה – הוא אכילה בריאה ומאוזנת.
כשאוכלים נכון ובריא הגוף מאפשר שריפה של השומנים והרזיה.

יחד עם זאת, פעילות גופנית גורמת לשני דברים:
1. עליה בכמות הקלוריות שנשרפת
פעילות גופנית שורפת אנרגיה (קלוריות) ולא רק בזמן הפעילות אלא גם אחריה לזמן מה.
2. פעילות גופנית גורמת לעליה במסת שריר בגוף.

השרירים בגוף צורכים יותר אנרגיה ביחס לרקמות אחרות בגוף. כשיש יותר שרירים הגוף שורף יותר קלוריות באופן כללי. (זו אגב גם הסיבה לכך שגברים מרזים יותר מהר). לכן גוף שרירי נוטה להיות יותר רזה.

מעבר לכל פעילות גופנית מעוררת מצב רוח טוב, חיוניות ומרץ, שגורמים (בעקיפין) להרזיה.

איך אפשר לשרוף 240 קלוריות ב- 4 דקות?

פעילות גופנית ממוקדת, שמעלה את הדופק, שמפעילה שרירים וכוח – היא פעילות גופנית ששורפת קלוריות.

לשרוף 240 קלוריות ב- 4 דקות

היתרון בסרטון למטה הוא בחיסכון בזמן.
יש לבצע את כל התרגילים ולחזור על סבב התרגילים ארבע פעמים – זאת על מנת לשרוף 240 קלוריות.

מדובר ב'תחנות' מעבר מהיר מתרגיל לתרגיל, תרגילים לא קלים, אבל כייפיים.

תרגילי כוח ותרגילי גמישות
תרגילים לאזור הבטן, הזרועות, הישבן ועוד
תרגול לכל הגוף בארבע דקות זריזות.

למי שלא רוצה לצאת מהבית הממוזג אל החום והלחות בחוץ.

>>>  רוצים להצליח לרזות? אולי תנסו את זה

לימים הגשומים והקרים, לנוחות כל מי שרוצה להינות מפעילות גופנית בבית – הקליקו על הוידאו וצאו לדרך

בלי חדר כושר, בלי להירשם להתחייב ולשלם…

התרגול שיגרום לך לשרוף 240 קלוריות ב- 4 דקות

240 קלוריות הוא הערך הממוצע של ארוחת ביניים, של כריך… ואם ניתן לשרוף אותו במהירות ויעילות – נהדר.

מה דעתכם לבצע את התרגול כל יום? 5 ימים בשבוע? לשרוף 240 קלוריות ב- 4 דקות כל יום?
אני מבטיחה שתוך זמן קצר תרגישו את הגוף מתחזק, את קוי המתאר של השרירים נוצרים, תיראו ותרגישו טוב יותר.
פשוט. לא?